Obsah
Zdeněk Caha
Organization and Planning of Corporate Education in the Czech Republic
Dušan Holub
Dohoda o skončení pracovného pomeru z hľadiska podstatných náležitostí / Agreement on termination of employment in terms of essential requirements
Marína Korčoková
Gramotnosť spotrebiteľa / Consumer literacy
Petra Pártlová
Indication of Changes in Projecting Organizational Structures under the New Economy
Andrea Slezáková
Some Selected Legal Aspects of the Activity Rules in Relation to the Financial Agent´s Clients
Jarmila Straková
Strategic analysis methods and their influence on stability and development of small and medium‐sized enterprises in the Czech Republic
Jan Váchal – Tsolmon Jambal
Analyzing the management process in small and medium‐sized enterprises in the Region of South Bohemia
Radka Vaníčková
Application of PRINCE2 Project Management Methodology
Marek Vokoun
Productivity of Czech logistic firms: quality orientation, entrants and multinationals
RECENZIE/BOOK REVIEWS
The aim of the international scientific conference MERKÚR 2017 is to improve the transfer of knowledge in the field of the economics sciences on the level of scientific research of PhD. students and young scientists.
November 29 – December 1, 2017
VIRT - Educational facility of the University of Economics in Bratislava
Lektori, mentori a kouči potrebujú didaktickú podporu pre moderné interaktívne metódy výučby, pre rozvoj osobnosti a osobnostný rast.
Obchodné právo je dôležitou súčasťou právneho poriadku každého ekonomicky vyspelého štátu s trhovou ekonomikou, ktorá je spojená so slobodou podnikania. Sloboda podnikania umožňuje každej osobe, ktorá splní predpoklady ustanovené právnymi predpismi, podnikať v akejkoľvek oblasti, pre ktorú sa rozhodne.
Hlavným podnetom na prípravu predkladanej učebnice bolo úsilie autorského kolektívu poskytnúť aspoň v náčrte základnú učebnú pomôcku z odboru základy práva duševného vlastníctva pre ekonómov a ...
Projekt je zameraný na zlepšenie ochrany spotrebiteľov, na zvýšenie informovanosti, na rast vedomostí, na zlepšenie zručností spotrebiteľov tak, aby sa z nich stali aktívni, sebavedomí a sebaistí spotrebitelia. Cieľ projektu je zameraný na rozvoj spotrebiteľskej gramotnosti. E-learningové kurzy nájdete na stránke: http://moodle.of.euba.sk/spotrebitel/
Analýza exportu malých a stredných podnikov bola vypracovaná ako spoločná iniciatíva Slovak Business Agency a Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave.