Obsah

 

Petra Garasová
Spotrebiteľské vnímanie dizajnérskych taburetiek / Consumer Perception of Designer Stools

Marta Karkalíková – Alica Lacková – Ivan Hlavatý
Systémy manažérstva environmentu ako významný spoločenský prínos / Environmental Management Systems as a Significant Social Contribution

Ľubica Knošková
Circular Design and Consumer Involvement in Circular Economy

Martin Kuchta
Extent of Data Utilization within Digital Marketing Processes

Miroslava Prváková
Uplatnenie mechanizmu otvorenej inovácie a vplyv vybraných ukazovateľov firemnej kultúry v podniku / Application of the Mechanism of Open Innovation and the Impact of Selected Indicators of Corporate Culture in Company

Róbert Rehák
Postoj spotrebiteľov voči elektromobilom v Slovenskej republike / The Attitude of Consumers Towards Electric Vehicles in the Slovak Republic

Andrea Slezáková
Performing the Activities of the Commercial Investment Advisor in Austria and of the Financial Advisor in Slovakia

Obsah

 

Peter Červenka ‒ Kristína Gážiová
Moderné navigačné technológie a ich aplikácia v cestovnom ruchu / Modern Navigation Technologies and their Aplication in Tourism

Jamal Hasan
E-commerce and its impact on retail stores in Slovakia

Tatiana Hlušková
Competitiveness Outlook of the Automotive Industry in the V4 Countries

Malgorzata A. Jarossová – Jana Gordanová
Folk Motifs as a New trend in Foods and Beverages Packaging Design

Marta Karkalíková – Alica Lacková – Ivan Hlavatý
Implementácia systémov manažérstva ako súčasť rozvoja organizácie / Implementation of Management Systems as Part of Organizational Development

Ľubica Knošková – Petra Garasová
The Economic Impact of Consumer Purchases in Fast Fashion Stores

Ivana Kravčáková Vozárová
Vývojové tendencie zahraničného obchodu Slovenskej republiky so Spojenými arabskými emirátmi / Developmental tendencies of foreign trade of the Slovak Republic with the United Arab Emirates

Alica Lacková – Marta Karkalíková
Dopady spotrebiteľského správania sa na maloobchodný predaj potravín / Impacts of Consumer Behavior on Retail Sale of Food

Jiří Mařík
Marketing Performance Metrics Used by SMEs in Manufacturing Sector and Their Impact on Subjective Performance

Milan Oreský
Kvalita bývania a spokojnosť s bývaním ako hodnoty pre zákazníka s rastúcou prioritou – teoretické prístupy / Housing quality and housing satisfaction as values for a customer with a growing priority - theoretical approaches

Ingrid Potisková
Priemysel 4.0 - výzvy, očakávania, dôsledky / Industry 4.0 - Challenges, Expectations, Consequences

Andrea Slezáková
Entering Into the Register of Providers of Special Financial Education

 

RECENZIE / BOOK REVIEWS

Gevorg Ayrumyan
SLEZÁKOVÁ, A., MIKLOŠ, P. a kol. 2018. Zákon o dohľade nad finančným trhom. Komentár. Bratislava: Wolters Kluwer SR s. r. o., 492 s.

Mária Veterníková
MRÁZ, S. - BROCKOVÁ, K. 2018. Medzinárodné právo verejné (všeobecná časť). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM. 247 s.