Obsah
Boris Baumgartner
Niektoré špecifiká ekonomickej integrácie vybraných integračných zoskupení rozvojových krajín
Iveta Fodranová
Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu
Dušan Holub
Vydávanie, náležitosti a imobilizácia cenných papierov
Lujza Jurkovičová
Ohodnocovanie komerčného potenciálu nových produktov a technológií
Paulína Krnáčová – Lenka Kirnová
Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov
Zuzana Kyseľová
Proces uvádzania nového produktu na trh - Zuzana Lukačovičová
Peter Pajonk – Katarína Plevová
Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja
Dušan Steinhauser
Problematika korupcie a jej kultúrne aspekty na pozadí novej inštitucionálnej ekonomickej teórie ako jeden z faktorov vzniku krízových stavov
Václav Stříteský - Adriana Stránská - Peter Drábik
Crisis communication on Facebook
Andrea Vargová – Daniel Krajčík
Porovnanie vybraných indikátorov podnikateľského prostredia v rámci krajín V4 so zameraním na trh práce, vzdelávanie a inovácie
Otília Zorkóciová – Lucia Ďuranová
Business Excellence ako inovatívny nástroj zvyšovania výkonnosti a konkurencieschopnosti organizácií
RECENZIE
Kristína Drieniková
KAŠŤÁKOVÁ, E. – RUŽEKOVÁ, V. 2014. Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax (2. vydanie). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 306 s.
Janka Kopaničová
ŽÁK. Š. 2014. Marketingový výskum v digitálnej ére. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 132 s.