Výstava odborných a vedeckých publikácií autorov Obchodnej fakulty vydaných v roku 2011 sa uskutočnila dňa 10. 10. 2011 v priestoroch dekanátu Obchodnej fakulty. Podujatie sprevádzali dve sprievodné podujatia – Slávnostné uvedenie vystavovaných publikácií do akademického života a tiež Prezentácia výstupov z vedeckej tvorby katedier Obchodnej fakulty. Vystavované boli nasledujúce diela v kategóriách:
Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru Obchodnej fakulty EU v Bratislave zorganizovala v spolupráci s kongresovou agentúrou euroedu, s.r.o., Košice, pod záštitou Ministerstva hospodárstva SR 1. ročník kongresu ProSaCo - PRODUCT SAFETY CONGRESS. Akcia sa konala dňa 6.10.2011 v hoteli Holiday Inn, Trnava a jej hlavnou témou bola bezpečnosť produktov a ochrana spotrebiteľa.
Od októbra 2011 sa Ekonomická univerzita v Bratislave zaraďuje medzi ekologicky uvedomelé vysoké školy. Stalo sa tak na podnet doktorandov Katedry marketingu Obchodnej fakulty, Ing. Ivana Bzdúšeka a Ing. Márie Vasiľovej a študentskej organizácie oikos Bratislava, za podpory súčasného vedenia univerzity ako aj nového vedenia Obchodnej fakulty.
Otvorenie akademického roka patrí na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave k slávnostným udalostiam. V tomto akademickom roku po prvý krát dekan fakulty Ing. Štefan Žák, PhD. odovzdal Cenu dekana za publikačnú činnosť siedmym oceneným pedagógom.
Dva týždne pred začiatkom hokejových majstrovstiev sveta je v plnom prúde čierny obchod so vstupenkami. Ceny na oficiálne vypredané zápasy sa na čiernom trhu vyšplhali do závratných výšok.
Školy sprístupňujú aj pre postihnutých. Cestou na internát musia študenti prekonať schody autobusov.
Medzi TOP 10 fakúlt sa zaradila aj Stavebná fakulta Slovenskej technickej univerzity, Fakulta medzinárodných vzťahov, Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity či Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda.