V posledných rokoch organizovania medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov MERKÚR je snahou organizačného výboru každý ročník ozvláštniť niečím novým. Tentokrát sa 9. ročník konferencie uskutočnil v externom prostredí – vo Vzdelávacom zariadení Ekonomickej univerzity v Bratislave VIRT, neďaleko Komárna, v dňoch 4. a 5. decembra 2014.
ONLINE KLUB rozširuje svoje pôsobenie od ZS 2014 a to hneď tromi smermi. Najúspešnejší interdisciplinárny klub zameraný na vzdelávanie a praktickú prípravu absolventov OF v oblasti internetového marketingu vstupuje do novej sezóny s novými možnosťami.
26. november 2014 sa na Obchodnej fakulte niesol v znamení odovzdávania prestížnej ceny Dr. h. c. Dr. Hansa Vontobla, ktorý s fakultou spolupracuje už 17 rokov.
Ako sa stalo už tradíciou na Obchodnej fakulte, aj v tomto akademickom roku 2014/2015 boli študenti 1. ročníka bakalárskeho stupňa štúdia oficiálne prijatí za členov Akademickej obce Obchodnej fakulty počas slávnostnej imatrikulácie, ktorá sa konala 1. októbra 2014 o 12,30 v miestnosti B107.
Dňa 6.5.2014 sa uskutočnilo finálové kolo ŠVOČ Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. V tomto roku si Obchodná fakulta pripomína 45. výročie svojho založenia, a tak aj tento ročník bol do istej miery pamätný. Čestným predsedom komisie bola prof. Ing. Helena Strážovská, PhD., ktorá sa na vzniku a organizácii súťaže podieľala.
Dňa 16.4. 2014 sa uskutočnil 1.ročník spoločného športového dňa Obchodnej fakulty a Fakulty hospodárskej informatiky pod názvom Battle OF vs. FHI. Počas príjemného slnečného dňa sa súťažilo hneď od rána v 4 disciplínach - beh, stolný tenis, volejbal a najpomalšia jazda na bicykli. Víťazi jednotlivých disciplín boli odmenení vecnými cenami za prítomnosti prodekanov oboch fakúlt - p. Drábika (OF) a p. Šoltésa (FHI). Všetkým zúčastneným ďakujeme za spoločne prežitý deň a tešíme na 2.ročník!
Pohľad zástupcov sektoru obchodu, výroby a služieb na podmienky podnikania na Slovensku priniesol prvý ročník odbornej konferencie DoingBusiness in Slovakia 2014. Na pôde Ekonomickej univerzity v Bratislave pred pár dňami diskutovali podnikatelia a významní predstavitelia hospodárskej praxe o podmienkach podnikania, ale aj o tom, akým spôsobom a na čo by mala byť zameraná pozornosť tých,ktorí môžu podnikateľské prostredie ovplyvniť.
V závere novembra prebehla dvojdenná súťaž mladých marketérov, ktorú vyhral tím s názvom „Value for Mon(k)ey“ zložený zo štyroch študentov Vysokej školy ekonomickej v Prahe v zložení: Martin Lebduška, Jakub Barvínek, Jan Chochol a Martin Palounek.
7. februára 2014 sa dvere Auly Ekonomickej univerzity v Bratislave otvorili pre potenciálnych uchádzačov o štúdium na jednotlivých fakultách, aby sa v priebehu Informačného dňa EU v Bratislave dozvedeli o možnostiach štúdia z pravej ruky - od dekanov či prodekanov všetkých fakúlt, ktoré sú súčasťou univerzity.