Slovak Business Agency v spolupráci s renomovanou spoločnosťou McCarter zorganizovala vzdelávacio-súťažné podujatie venované inovatívnym riešeniam v oblasti agrosektora a potravinárstva.

Celý proces podstúpili s využitím metódy „Design Thinking“, vďaka ktorej efektívne riešili podvýzvu s názvom „Efektivita druhotného vystavovania lokálnych produktov v maloobchodných reťazcoch“. Snažili sa pretaviť ich nápady do prototypu a priniesť praktické riešenia do tejto problematiky.

Práve študentom piateho ročníka - Kristína Dúbravská, Barbara Lenická, Marián Uhrinec a Filip Žiak - sa podarilo s ich projektom túto súťaž vyhrať.

Účasť v Challenge Labs nielen zvýšila inovačnú kapacitu študentov, ale poskytla aj príležitosť stretnúť sa s vynikajúcimi mentormi a členmi iných tímov.

Gratulujeme víťazom a sme radi, že študenti sa zapájajú do podobných výziev a sú ochotní robiť aj niečo viac počas ich akademického života.

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.