Katedra marketingu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave patrí medzi akademické subjekty, ktoré dostali príležitosť podielať sa na výskumnom projekte s názvom Akademické skúsenosti, technológie a zamestnanosť. Hlavnými riešiteľkami projektu sú Dr. Marta N. Lukacovic, Associate Professor and Graduate Program Coordinator, Department of Communication and Mass Media, Angelo State University, USA a Dr. Deborah D. Sellnow-Richmond, Associate Professor and Director of Graduate Program, Department of Applied Communication Studies, Southern Illinois University Edwardsville, USA.

V rámci katedry marketingu sa na projekte podieľajú prof. Ing. Eva Hanuláková, PhD., vedúca katedry a Ing. Michael Šášky, PhD. z oddelenia stratégií a inteligentných systémov v marketingu a podnikaní, ktorý sa téme inteligentných systémov venuje dlhodobo. Ako garant predmetu Digitálny marketingu participuje na projekte aj dekan Obchodnej fakulty, doc. Ing. Peter Drábik, PhD. MSc. Iniciátorkou projektu na Slovensku a koordinátorkou projektu a vzťahov s USA je PhDr. Aneta Vančová, PhD., dlhoročná spolupracovníčka katedry marketingu v oblasti neurovedy a inteligentných systémov v manažmente, marketingu a podnikaní.

Ide o medzinárodný a interdisciplinárne zameraný výskumný projekt, ktorý sa zaoberá naliehavými otázkami súčasnosti. Ťažiskom projektu je výskum vnímania umelej inteligencie študentmi vysokých škôl. Umelá inteligencia sa čoraz viac integruje nielen do priemyselných odvetví, ale aj vysokoškolského prostredia a vzdelávania. Je mimoriadne dôležité pochopiť, ako rôzni študenti vnímajú súvisiace riziká a príležitosti.
























