HANULÁKOVÁ, Eva, prof. Ing., PhD.

102002 - Katedra marketingu

profesorka vedúca katedry
Miestnosť 5D.34
E-mailová adresa
Telefón +421 2 6729 1552
Research Gate Profil:
https://www.researchgate.net/profile/Eva-Hanulakova
Konzultačné hodiny:

Pondelok 11:00-12:30

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Podnikateľské modely a stratégie
  • Marketingový manažment
  • Marketingové poradenstvo a outsourcing
  • Manažérske a marketingové poradenstvo
Publikačná činnosť:

Hanuláková, E., Hula, R. & Šášky, M. (2022). Neuro – Modern Approach to Economics Disciplines. RAM-Verlag.

Framework for the Conceptualization of Consumer Neuroscience and Related Neuroscientific Disciplines / Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo. - VEGA 1/0354/22. In: Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance  based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 / Proceedings of the Scientific were Completed by: Eva Hanuláková ; Reviewers: Małgorzata Krzywonos, Aneta Vančová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - ISBN 978-80-225-4991-2. - Pp. 5-14.

Hanuláková, E., & Daňo, F. (2021). Consulting: The Profession of the Future. RAM-Verlag.

Hanuláková, E., & Oreský, M. (2021). Circular Economy: Eight Challenges for Business and Marketing. RAM-Verlag.

Hanuláková, E., Drábik, P., Oreský, M., & Žák, Š. (2021). Marketing: nástroje, stratégie, ľudia a trendy. Wolters Kluwer SR.

Hanuláková, E., & Daňo, F. (2021). Marketingové poradenstvo a outsourcing: modely, ľudia a trendy. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.

Hanuláková, E., & Čvirik, M. (2021). Marketingový manažment. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.

Transition of Business Companies to Circular Economy in Slovakia / Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura. - VEGA 1/0046/20. In: Entrepreneurship and Sustainability Issues [elektronický zdroj] : Peer-reviewed Scientific Journal. - Vilnius : The General Jonas Žemaitis Military Academy of Lithuania. - ISSN 2345-0282. - Vol. 9, no. 1 (2021), pp. 204-220

Marketing in Social Innovations Targeted At Healthcare / Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo, Marek Kukura, Róbert Hula. - VEGA 1/0046/20. In: Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. - ISSN 2218-4511. - No. 3 (2021), pp. 90-107.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA 1/0333/11 Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

VEGA 1/0046/2018 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0333/11, Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

VEGA 1/0046/2018 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0333/11 Moderné prístupy a metódy v marketingovom manažmente, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

VEGA 1/0046/2018 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA  1/0354/22: Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Eva Hanuláková, PhD.