Podnikanie v praxi na Obchodnej fakulte predstavuje platformu na podporu prepájania študentov s praxou prostredníctvom aktivít, ktoré zároveň umožňujú systematický a komplexný rozvoj ich osobnosti. Podnikanie v praxi umožňuje študentom:
- odbornú profiláciu v oblasti obchodu, marketingu, medzinárodného obchodu a cestovného ruchu,
 - úzku kooperáciu s partnermi z praxe, ktorí sa zúčastňujú prednášok, cvičení, vedú workshopy,
 - špecializáciu pre budúce povolanie v konkrétnom odvetví,
 - nadobúdanie praktických skúseností už počas štúdia,
 - odhaľovanie a rozvoj silných stránok,
 - prácu v tíme, ktorý je zostavený s ohľadom na tímové role, ktoré študenti zastávajú,
 - získavanie dôležitých kontaktov s odborníkmi, manažérmi a expertmi z vybraných oblastí podnikania a spoločenského prostredia (networking).
 
Podnikanie v praxi poskytuje študentom priestor na priamu kooperáciu s praxou, a to zapojením študentov do riešenia praktických úloh, problémov a výziev s rôznou náročnosťou zadaných partnermi z praxe, na získavanie skúseností s prácou v tíme, na vytváranie vlastných tém záverečných prác, ale aj na zakladanie vlastných podnikov študentov.
Podnikanie v praxi absolvuje každý študent Obchodnej fakulty, vďaka čomu získa praktické skúsenosti, zapojí sa do priamej kooperácie s partnermi z praxe, ktorí vedú odborné workshopy, a poradenskou činnosťou sa podieľajú na vedení seminárnych aj záverečných prác. Študenti zároveň majú možnosť absolvovať praktickú stáž v týchto podnikoch.
Podnikanie v praxi ako platforma na podporu prepájania študentov s praxou zahŕňa:
- výučbu vybraných predmetov študijných programov využitím inovatívnych metód vzdelávania (napr. project-based learning, problem-based learning, design thinking),
 - odborné kluby a akadémie (praktické vzdelávanie, odborná prax),
 - interdisciplinárne prepájanie študentských tímov z rôznych fakúlt a univerzít, vrátane zahraničných,
 - zadávanie a spracovávanie seminárnych a záverečných prác v priamej kooperácii s praxou,
 - podnikateľské aktivity študentov.
 
Výsledkom aktivít v rámci platformy Podnikanie v praxi sú aj pravidelné fakultné podujatia, ktoré organizujú študenti v kooperácii s partnermi z praxe:
- Vianočná univerzita
 - Regionfest
 - Jarná univerzita
 - Winefest
 
Partneri z praxe zapojený do podnikania v praxi
- LIDL, v. o. s.,
 - COOP Jednota Slovensko, s. d.,
 - Motor-Car Bratislava, spol. s r. o.,
 - BUDIŠ, a. s.,
 - WineloversClub,
 - Trexima Bratislava, s. r. o.,
 - Zväz obchodu Slovenskej republiky,
 - BONAVITA SERVIS, spol. s r. o.
 - Unilever Slovenská republika,
 - Atlas Copco, s. r. o.,
 - CREATIVE PRO, a. s.,
 - ČSOB, a. s.,
 - Hydrotour, a. s.,
 - Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava, a. s. (BTS),
 - Kľúč RK, s. r. o.
 - Nestlé Slovensko, s. r. o., a iné.
 
























