V utorok 1. decembra 2015 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.
V utorok 1. decembra 2015 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.
18. novembra 2015 v zasadačke rektora EU v Bratislave prebehlo odovzdávanie prestížnej ceny Dr. h. c. Dr. Hansa Vontobla, ktorý s fakultou spolupracuje už 18 rokov.
28. október 2015 sa na Obchodnej fakulte niesol v slávnostnej atmosfére, pričom dôvodom nebolo práve výročie narodenia Ľudovíta Štúra, či Roba Rotha, ale oficiálne prijatie našich prvákov - študentov prvého ročníka bakalárskeho štúdia medzi členov akademickej obce.
21. októbra 2015 sme privítali na Obchodnej fakulte p. Ľuboša Fellnera, zakladateľa a súčasného riaditeľa CK BUBO, ktorý prednášal v zaplnenej B107 v rámci predmetu geografia cestovného ruchu na tému Ázia a cestovný ruch – dnes a pred 25 rokmi.
Spoločnosť Lidl Slovenská republika a Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v utorok otvorili unikátny vzdelávací projekt v oblasti maloobchodu – Retail Academy.
25. septembra 2015 sa v rámci festivalu vedy pod názvom Európska noc výskumníkov 2015 v bratislavskej Starej tržnici a vo V-klube na námestí SNP predstavilo viac ako 70 vedeckých stánkov a takmer 500 vedcov, medzi ktorými nechýbal stánok Obchodnej fakulty a 4 ľudia z Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru – Rastislav Strhan, Alena Dudeková, Malgorzata A. Jarossová, Vanda Rogovská a Paulína Krnáčová. Pre spopularizovanie vedy si vybrali aktivity, ktoré boli vymyslené hlavne pre mladých návštevníkov, no ako sa presvedčili na vlastné oči, v konečnom dôsledku boli poučné a zábavné aj pre mladšie ročníky.
"Vo svete je peňazí priveľa a zlata veľmi málo. Pri jeho dnešných cenách by nebolo možné zabezpečiť takéto krytie meny ani v takej obrovskej krajine, ako je Čína. Za poslednú dekádu zlato síce trojnásobne zdraželo, ale za uplynulé tri roky by investor na žltom kove skôr prerobil, ako zarobil," píše vo svojom článku doc. Ing. Ľuboš Pavelka, PhD.
Za peniaze sa dá kúpiť celkom pekný pes, ale nie jeho kývanie chvostom. Ako sa na tento výrok amerického humoristu Josha Billingsa pozerá ekonóm a vysokoškolský pedagóg Ľuboš Pavelka?