Loading page...

Obchodná fakulta podporuje globálny klimatický štrajk

Obchodná fakulta podporuje klimatický štrajk a vyzýva všetkých študentov, zamestnancov i verejnosť, aby sa zapojili. Uvedomujeme si ...

14th International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists Merkúr 2019

The aim of the international scientific conference MERKÚR 2019 is to improve the transfer of knowledge in the field of the economics sciences on the level of scientific research of PhD. ...

Cestovný ruch sa presadil v súťaži Veľvyslanectvo mladých

Cestovný ruch sa presadil aj v súťaži "Veľvyslanectvo mladých", ktorú už po piaty rok organizoval časopis Slovenka a RTVS v spolupráci s veľvyslanectvami z ...

6th International Scientific Conference on Trade, International Business and Tourism

6th International Scientific Conference on Trade, International Business and Tourism: Trends and Challenges in the European Business Environment October 17 - 18, 2019 Kaštieľ ...

Príležitosť pre študentov Obchodnej fakulty získať dvojitý diplom

Na základe úspešných rokovaní vedenia Obchodnej fakulty EU v Bratislave a Fakulty Podnikohospodárskej VŠE v Prahe bola 14. 5. 2019 ...

Najfantastickejšie pláže sveta, Padova, Porto, Jamaika, Mombasa, zámok Neuschwanstein, Alpy, Viedeň, Burgenland, historické hotely, festivaly, masový cestovný ruch versus udržateľný cestovný ruch, slum cestovný ruch, ECO značka, terorizmus a cestovný ruch, tmavý cestovný ruch a mnohé ďalšie témy, s ktorými sme sa stretli na predmete prípadové štúdie v cestovnom ruchu v nemeckom jazyku (Fallstudien im Tourismus) so študentmi študijného programu podnikanie v cestovnom ruch a službách, ale aj so študentmi študijného programu manažment cestovného ruchu. Sme radi, že medzi nás prišlo aj pár šikovných študentov marketingového a obchodného manažmentu.

Zaujímavé témy, diskusie a prezentácie v nemčine, pre niektorých precvičenie jazyka, pre iných výzva a príležitosť.

Jej 3. ročník organizujú študenti Obchodnej fakulty v rámci predmetov marketing a produktové manažérstvo a Talentway klubov. Tento rok je pripravených približne 50 stánkov, v ktorých môžete:

Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

Stay informed about current events at the faculty?