ČVIRIK, Marián, Dipl. Ing., PhD.

Department of Marketing

PhD. student
Room 5A.27
Email
Phone +421 2 6729 1547
Research Gate Profil:
https://www.researchgate.net/profile/Marian-Cvirik
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/marián-čvirik-03774a215/
Konzultačné hodiny:

Streda 12:30-14:00

nahlásiť sa vopred mailom

Pedagogická činnosť:

Garant predmetov:

  • Zmyslový marketing
  • Mystery shopping

Výučba predmetov:

  • Marketingový manažment
  • Manažérske rozhodovanie v marketingu
  • Marketingové poradenstvo a outsourcing
  • Marketingový výskum
  • Zmyslový marketing
  • Podnikateľské modely a stratégie
  • Mystery shopping
Publikačná činnosť:

Čvirik, M., Naďová Krošláková, M., Milić Beran, I., Capor Hrosik, R., & Drábik, P. (2023). Influence of Health-Conscious Consumer Behaviour on Consumer Ethnocentrism During the COVID-19 Pandemic. Economic Research, 36(1510), 1510-1526.

Kita, P., Maciejewski, G., Čvirik, M., & Kitová Mazalánová, V. (2022). New Factors of Consumer Behaviour in the Context of Business Models Used in Retailing During the COVID-19 Era. Forum Scientiae Oeconomia, 10(3), 75-92.

ČVIRIK, Marián. Health Conscious Consumer Behaviour: The Impact of a Pandemic on the Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2020, vol. 9, no. 4, pp. 45-58.

ČVIRIK, Marián. The Impact of Consumer Ethnocentrism and the Patriotism on Judgement for Selected Domestic Products: The Case of Slovakia. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In The Central European Business Review. - Praha : University of Economics Prague. ISSN 1805-4862, 2021, vol. 10, no. 3, pp. 1-17.

Michálková, A., Naďová Krošláková, M., Čvirik, M. & Martínez J.M.G. (2023, in press). Analysis of management on the development of regional tourism in Europe. International Entrepreneurship and Management Journal. Online Springer. Published online.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA 1/0339/18 Zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie: determinanty, perspektívy a intervenčné možnosti, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. D. Lesáková, CSc, D.M.M.

KEGA 034EU-4/2020 Obsahové a technické inovatívne prístupy k výučbe regionálneho cestovného ruchu, zodpovedná riešiteľka: doc. Ing. A. Michálková, PhD.

KEGA 032EU-4/2020 Implementačno-edukačný model inteligentnej podnikovej logistiky, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. N. Daneshjo, PhD.

VEGA 1/0012/22 "Inovatívne obchodné modely formátov maloobchodných jednotiek založené na dátach geomarketingu a ich vplyv na tvorbu hodnotovej ponuky a maloobchodnej siete potravín v období digitalizácie"; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Kita, PhD.

VEGA 1/0354/22 "Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov"; zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Hanuláková, PhD. Člen riešiteľského kolektívu 2022, 2023.