KUCHTA, Martin, Dipl. Ing., PhD., MBA
- Assistant Professor
 -   Room  5A.07 
 - Phone +421 2 6729 1537
 
Department of Marketing
- Research Gate Profil:
 - https://www.researchgate.net/profile/Martin-Kuchta
 - LinkedIn Profil:
 - https://www.linkedin.com/in/martinkuchta/
 - Konzultačné hodiny:
 -  
Utorok 9:00 - 10:30
 - Pedagogická činnosť:
 -  
Výučba predmetov:
- Marketingová komunikácia a digitálne médiá
 - E-business a e-commerce
 - Aplikácia inteligentných systémov v podnikaní
 - Digitálny marketing
 - Multimédia v obchode I.
 - Multimédia v obchode II.
 - Digitálne zručnosti v cestovnom ruchu
 - Aplikovaný zber dát na internete
 - E-commerce
 - Informatika
 - Aplikovaná informatika
 - Podnikanie v praxi - Digital club
 
 - Publikačná činnosť:
 -  
KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda - MIKLOŠÍK, Andrej. Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment. - Registrovaný: Web of Science. In The Review of Socionetwork Strategies. - [Tokio] : Springer Japan. ISSN 1867-3236, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 93-107 online. KEGA 016EU-4/2019.
MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - EVANS, Nina - ŽÁK, Štefan. Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing. In IEEE Access. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2019, vol. 7, pp. 85705-85718 online. VEGA 1/0657/19.
STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View. In DOKBAT 2020. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020. ISBN 978-80-7454-935-9, pp. 492-499 online. VEGA 1/0657/19.
MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. - Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.
MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Monetising Content Through Delivery Of Advertisements: The Case of Ad Blockers. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733, 2018, vol. 8, no. 1, pp. 175-179. VEGA 1/0637/17.
 - Vedecko-výskumná činnosť:
 -  
PMVP I-17-106-00 Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu, zodpovedný riešiteľ: Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA
VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD.
KEGA 016EU-4/2019 Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.
 
























