KUCHTA, Martin, Dipl. Ing., PhD., MBA

Department of Marketing

Assistant Professor
Room 5A.07
Email
Phone +421 2 6729 1537
Research Gate Profil:
https://www.researchgate.net/profile/Martin-Kuchta
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/martinkuchta/
Konzultačné hodiny:

Utorok 13:30-15:00

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Marketingová komunikácia a digitálne médiá
  • E-business a e-commerce
  • Aplikácia inteligentných systémov v podnikaní
  • Digitálny marketing
  • Multimédia v obchode I.
  • Multimédia v obchode II.
  • Digitálne zručnosti v cestovnom ruchu
  • Aplikovaný zber dát na internete
  • E-commerce
  • Informatika
  • Aplikovaná informatika
  • Podnikanie v praxi - Digital club
Publikačná činnosť:

KUCHTA, Martin - VAŠKOVÁ, Linda - MIKLOŠÍK, Andrej. Facebook Explore Feed: Perception and Consequences of the Experiment. - Registrovaný: Web of Science. In The Review of Socionetwork Strategies. - [Tokio] : Springer Japan. ISSN 1867-3236, 2020, vol. 14, no. 1, pp. 93-107 online. KEGA 016EU-4/2019.

MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - EVANS, Nina - ŽÁK, Štefan. Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing. In IEEE Access. - Piscataway : Institute of Electrical and Electronics Engineers. ISSN 2169-3536, 2019, vol. 7, pp. 85705-85718 online. VEGA 1/0657/19.

STANKOVÁ, Monika - KUCHTA, Martin. Influencer Marketing Taxonomy From a Brand Point of View. In DOKBAT 2020. International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. DOKBAT 2020 : 16th Annual International Bata Conference for Ph.D. Students and Young Researchers. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2020. ISBN 978-80-7454-935-9, pp. 492-499 online. VEGA 1/0657/19.

MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Privacy Protection Versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers. - Registrovaný: Web of Science. In Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X, 2018, no. 54, pp. 117-140 online. 1-17-106-00.

MIKLOŠÍK, Andrej - KUCHTA, Martin - ŽÁK, Štefan. Monetising Content Through Delivery Of Advertisements: The Case of Ad Blockers. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733, 2018, vol. 8, no. 1, pp. 175-179. VEGA 1/0637/17.

Vedecko-výskumná činnosť:

PMVP I-17-106-00 Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu, zodpovedný riešiteľ: Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA

VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD.

KEGA 016EU-4/2019 Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD.