KUKURA, Marek, Dipl. Ing., PhD.

Department of Marketing

Assistant Professor
Room 5D.06
Email
Phone +421 2 6729 1564
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/marek-kukura-95b508215/
Facebook Profil:
https://www.facebook.com/marek.kukura.1/
Konzultačné hodiny:

Utorok 15:15-16:45

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Marketing
  • Manažérske rozhodovanie v marketingu
  • Marketingový výskum
Publikačná činnosť:

Hanuláková, E., Daňo, F., Kukura, M., & Hula, R. (2021). Marketing in Social Innovations targeted at Healthcare. Marketing and Management of Innovations, 5(3), 90–107. https://doi.org/10.21272/mmi.2021.3-08

Hanuláková, E., Daňo, F., & Kukura, M. (2021). Transition of business companies to circular economy in Slovakia. Entrepreneurship and Sustainability Issues, 9(1), 204–220. https://doi.org/10.9770/jesi.2021.9.1(12)

Drábik, P., Rehák, R., Vernerová, D., & Kukura, M. (2020). Rational consumer in the context of environmental protection. Ekonomický Časopis, 68(10), 1081–1104. https://doi.org/10.31577/ekoncas.2020.10.06

Kukura, M. (2020). Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease. EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars, 425–433.

Kukura, M., & Vernerová, D. (2020). Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19, 36–45.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA č. 1/0046/20 Postoj spotrebiteľov k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinand Daňo, PhD.

VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.