ORESKÝ, Milan, Assoc. Prof. Dipl. Ing., PhD.

Department of Marketing

Assistant Professor Deputy Head of the Department
Room 5D.33
Email
Phone +421 2 6729 1558
CONTACT_WEB
Research Gate Profil:
https://www.researchgate.net/profile/Milan-Oresky
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/milan-oresky-1854aa26?trk=nav_responsive_tab_profile
Facebook Profil:
https://www.facebook.com/milan.oresky
Konzultačné hodiny:

Utorok 9:30-11:00

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Cena v marketingu
  • Finančné a cenové rozhodovanie v obchode
  • Marketing (v anglickom jazyku)
  • Biznis marketing
  • Distribution systems and logistics
  • Marketing v zdravotníctve
  • Business markets forecasting
Publikačná činnosť:

ORESKÝ, Milan - REHÁK, Róbert. Finančná a ekonomická analýza obchodného podniku. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2019. 198 s. ISBN 978-80-571-0174-1.

ORESKÝ, Milan a kol. Aplikovaný marketing. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2016. 351 s. ISBN 978-80-8168-382-4.

HASNAWATI - ORESKÝ, Milan. Are ERP and Organization Capability Can Be Enablers of Green Supply Chain Management? A Viewpoint From Employee’s Perception. In Indonesian Management and Accounting Research. Jakarta Barat : Lembaga Penerbit Fakultas Ekonomi dan Bisnis, Universitas Trisakti. ISSN 2442-9724, 2018, vol. 17, no. 2, 99-117.

ORESKÝ, Milan. Kvalita bývania a spokojnosť s bývaním ako hodnoty pre zákazníka s rastúcou prioritou – teoretické prístupy. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 1, s. 105-121.

ORESKÝ, Milan. The Adoption of the Circular Economy Principles in Manufacturing Supply Chains. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference. Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113, pp. 197-206.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.

OPVaV-2013/4.2/09-BA Univerzitný vedecký park pre biomedicínu Bratislava (ITMS 26240220087)

VEGA 1/0418/11 Udržateľný rozvoj, udržateľná spotreba, zodpovedná riešiteľka: Ing. Dana Vokounová, PhD.

Terminology Research Work (Terminologický projekt) pre EUROPEAN COMMISSION Directorate-General for Translation.

VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu Európskej únie s podporou špecifického marketingového inštrumentária.

VEGA 1/4600/07, Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov kontexte jednotného európskeho trhu, zodpovedná riešiteľka: Ing. Zuzana Francová, PhD.