VOKOUNOVÁ, Dana, Dipl. Ing., PhD.
- Assistant Professor
- Room 5D.12
- Phone +421 2 6729 1193
Department of Marketing
- Research Gate Profil:
- https://www.researchgate.net/profile/Dana-Vokounova
- Konzultačné hodiny:
-
Pondelok 11:30-13:00
- Pedagogická činnosť:
-
Výučba predmetov:
- Marketingový výskum
- Spotrebiteľské správanie
- Marketing
- Segmentácia trhu
- Mystery shopping
- Publikačná činnosť:
-
Miklošík, A., Hasprová, M., Korčoková, M., Kuchta, M., Štarchoň, P., Vokounová, D., and ŽÁK, Š. (Eds.). (2020). Marketing pre stredné školy: moderná učebnica. Bratislava: Univerzita Komenského v Bratislave.
Miklošík, A., Štarchoň, P., Vokounová, D., and Korčoková, M. (2019). The Future of TV Advertising Targeting Young Slovak Consumers. Marketing and Management of Innovations. - Sumy: Sumy State University, No. 2, pp. 122-138.
Žák, Š., Miklošík, A., Hasprová, M., Klepochová, D., Vokounová, D., Kuchta, M., and Ružička, T. (Eds.). (2018). Mobilné zdravotníctvo z pohľadu rozhodovania spotrebiteľa. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.
Vokounová, D. (2019). Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, pp. 335-344.
Vokounová, D. (2020). Young People and Influencers. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment, Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia, online, Praha: Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, pp. 303-311.
- Vedecko-výskumná činnosť:
-
VS/2018/0285 SHARE - Survey of Health, Ageing and Retirement in Europe, zodpovedný riešiteľ Prof. Dr. h.c. Axel Börsch-Supan, Ph.D., Munich Center for the Economics of Aging (MEA), Max Planck Institute for Social Law and Social Policy
VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Š. Žák, PhD.
VEGA 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. M. Oreský, PhD.
KEGA 016EU-4/2019 Inovatívne učebné texty marketingu pre stredné školy, zodpovedný riešiteľ doc. Ing. Andrej Miklošík, PhD., FM UK v Bratislave
VEGA č. 1/0637/17 Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD.