ŽÁK, Štefan, Assoc. Prof. Dipl. Ing., PhD., MBA, LL.M.

Department of Marketing

Associate Professor
Room 5D.40
Email
Phone +421 2 6729 1581
CONTACT_WEB
Research Gate Profil:
https://www.researchgate.net/profile/Stefan_Zak2
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/%C5%A1tefan-%C5%BE%C3%A1k-72878928
Facebook Profil:
https://www.facebook.com/stefan.zak
Konzultačné hodiny:

Streda 16:00-17:30

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Spotrebiteľské správanie
  • Marketing
  • Výskum trhu
  • Marketing miest a obcí
Publikačná činnosť:

Žák, Š., et al. (2018). Mobilné zdravotníctvo z pohľadu rozhodovania spotrebiteľa. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM

Miklošík, A., Evans, N., & Žák, Š. (2021). Research on Cross-Session and Cross-Device Search: A Systematic Literature Review. Ieee Access, 9, pp. 82550-82562.

Miklošík, A., Evans, N., Žák, Š., & Lipianska, J. (2019). A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines. Information Research - an International Electronic Journal, 24(1). Retrieved from http://InformationR.net/ir/24-1/paper808.html 

Tajtáková, M., Žák, Š., & Filo, P. (2019). The Lipstick Effect and Outdoor Cultural Consumption in Slovakia in Times of Crisis. Ekonomický časopis, 67(6), pp. 607-628. 

Miklošík, A., Kuchta, M., Evans, N., & Žák, Š. (2019). Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing. Ieee Access, 7, pp. 85705-85718.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA č. 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.

VEGA č. 1/0637/17 Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.

VEGA č. 1/4561/2007 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.

VEGA č. 1/1231/04 Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Dagmar Lesáková, CSc, D.M.M.

KEGA č. 3/7284/09 Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Valéria Michalová, CSc.

CS N00092 Cezhraničné HiTECH centrum, zodpovedný riešiteľ: Ing. Peter Filo, PhD.

Doplňujúce informácie a informácie pre študentov:

Členstvo vo vedeckých radách:

  • Vedecká rada Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Prahe – člen
  • Vedecká rada Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici – člen
  • Vedecká rada Ekonomickej univerzity v Bratislave – člen
  • Vedecká rada Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave – predseda

 

Členstvo v redakčných radách:

  • Studia commercialia Bratislavensia – šéfredaktor
  • Central European Business Review – člen redakčnej rady 
  • Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie – člen redakčnej a vedeckej rady