Slovenské hospodárstvo je vo veľkej miere závislé od vývoja ekonomík okolitých štátov, ale taktiež je silne exportne orientované. Väčšina zahraničného obchodu zostáva v rámci EÚ, avšak trhy európskych krajín sú nasýtené tovarmi a konkurencia je vysoká. Pre udržanie hospodárskeho rastu krajiny či konkurencieschopnosti jednotlivých spoločností je potrebné hľadať nové exportné trhy. Stredná Ázia predstavuje región s veľkým geopolitickým významom.
- Obchodná fakulta
Právo nie je len pre právnikov. Na trhu práce v podstate nenájdeme pozície, ktoré by si nevyžadovali v menšej alebo väčšej miere znalosť a uplatňovanie práva.
- Obchodná fakulta
Druhé vydanie praktika je koncipované ako učebná pomôcka na výučbu predmetu Základy práva pre ekonómov na Ekonomickej univerzite v Bratislave, ktorého súčasťou sú okrem prednášok aj cvičenia.
- Obchodná fakulta
Pokročilé kvantitatívne metódy výskumu sú v knihách cestovného ruchu opísané zriedka a zaobchádzanie so štatistickými knihami je príliš teoretické. Súčasný prehľad literatúry o cestovnom ruchu ukazuje určité obmedzenie v počte kvantitatívnych metód a techník. Cieľom tejto publikácie bolo vyplniť túto informačnú medzeru poskytnutím praktických nástrojov na kvantitatívnu analýzu údajov v oblasti cestovného ruchu.
- Obchodná fakulta
Marketingová koncepcia cestovného ruchu detí a mládeže je nový dokument, venovaný spoločensky mimoriadne významnému segmentu účastníkov cestovného ruchu v portfóliu Bratislavskej organizácie cestovného ruch (BTB). Myšlienka spracovať marketingovú koncepciu špecifikovanú pre segment detí a mládeže má svoje opodstatnenie.
- Obchodná fakulta
The publication is the main output of the international Erasmus+ project MIECAT Methodology of Interpretation of European Cultural Heritage through Attractions in Tourism.
- Obchodná fakulta
Vedecká monografia „Súčasnosť cestovného ruchu v trajektórii budúcnosti” má dva významné kontexty.
- Obchodná fakulta
The Guidelines are one of the outputs of the international Erasmus+ project “Methodology of Interpretation of European Cultural Heritage through Attractions in Tourism“ (MIECAT).
- Obchodná fakulta
The scientific monograph examines the position of the Russian Federation in the foreign trade of the Visegrad Group region and also evaluates the impact of sanctions between the EU and the Russian Federation and their impact on the further development of mutual trade relations.
- Obchodná fakulta
Proceedings of the 20th Joint International Conference Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment 2020
- Obchodná fakulta
Formovanie národnej ekonomiky v podmienkach digitalizácie: na príklade Kazachstanu, Ruskej federácie a Európskej únie
- Obchodná fakulta
Proceedings of the International Scientific Conference DESIRE. Design and Research in Business Environment
- Obchodná fakulta