Termíny, potrebné dokumenty, návody:

1. ročník bakalárske štúdium - prezenčne

1.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program biznis a marketing

2.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program medzinárodné podnikanie

3.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program podnikanie v cestovnom ruchu a službách

4.9.2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti v nadštandardnej dĺžke štúdia

10. 9. 2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti OF opakovane prijatí na štúdium

Počas zápisu študent obdrží potvrdenie o návšteve školy a ISIC kartu.

4.9.2025 o 8:00 hod. - Úvodné prednášky pre prvákov v AULE EU v Bratislave.

Na zápis si každý študent prinesie:

  • písacie potreby,
  • preukaz totožnosti občiansky preukaz / cestovný pas,
  • úradne overenú kópiu maturitného vysvedčenia – ak ste ju nepredložili doposiaľ - k prijímaciemu konaniu 2025/2026
  • splnomocnenie úradne/notárom overené - ak zapisujete inú osobu,
  • Čestné vyhlásenie 2025 pre účely centrálneho registra študentov (vyplnené) – týka sa študentov 1. a 2. stupňa štúdia.

1. ročník inžinierske štúdium - prezenčne

1.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program marketingový a obchodný manažment (písm. A-K)

1.9.2025 o 9:30 hod. v miestnosti D111 - študijný program marketingový a obchodný manažment (písm. L-Ž)

2.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program manažment medzinárodného obchodu

3.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program manažment cestovnéh ruchu

10.9.2025  o 10:00 hod. - študijný program Marketing and Trade Management

4.9.2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti v nadštandardnej dĺžke štúdia

Na zápis si každý študent prinesie:

  • písacie potreby,
  • preukaz totožnosti občiansky preukaz / cestovný pas,
  • úradne overenú kópiu nostrifikácie dosiahnutého vzdelania - ak ste absolvovali strednú školu v zahraničí (okrem ČR) a iba ak ste nepredložili doposiaľ - k prijímaciemu konaniu 2025/2026,
  • splnomocnenie úradne/notárom overené - ak zapisujete inú osobu,
  • Čestné vyhlásenie 2025 pre účely centrálneho registra študentov (vyplnené) – týka sa študentov 1. a 2. stupňa štúdia.

2., 3. a 5. ročník - elektronicky cez AiS2

1. - 3. 9. 2025 podľa manuálu Elektronický zápis študentov v akademickom roku 2025/2026

Študent si spraví elektronický zápis (potvrdí hodnotenia, uvedie zmenu v osobných údajoch, ak nastala). Po potvrdení elektronického zápisu študijnou referentkou si budú môcť od 9. 9. 2025 do 30. 9. 2025 vytlačiť potvrdenia:

  • potvrdenie o návšteve školy,
  • potvrdenie na rodinné prídavky.

Potvrdenia odporúčame vytlačiť si farebne.

 

V prípade akýchkoľvek problémov je potrebné kontaktovať príslušnú študijnú referentku.

Kontakt:

Mgr. Lívia Tunega, 1. ročník 1. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.12 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1104; 

Ing. Gabriela Kučerová, 2. a 3. ročník 1. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.09 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1186

Ing. Jana Határová, 1. a 2. ročník 2. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.10 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1168; 

 

SOCIÁLNE A TEHOTENSKÉ ŠTIPENDIUM

Otázky ohľadom sociálnych a tehotenských štipendií je potrebné riešiť s Ing. Janou Stykovou 1B.25 (dekanát fakulty),  

MOTIVAČNÉ ŠTIPENDIUM

Otázky ohľadom motivačných štipendií je potrebné riešiť s doc. Ing. Jozefom Orgonášom, PhD., MBA, 1B.21(dekanát fakulty), 

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.