Cieľová skupina

Grant na Erasmus+ stáž je možné prideliť študentovi I. (1., 2. a 3. ročník), II. (1. a 2. ročník) a III. (1., 2. a 3. ročník) stupňa štúdia na Obchodnej fakulte.

 

Výška grantového príspevku

Skupina 1 (450 EUR/mesiac) sa vzťahuje na krajiny programu ERASMUS+ s vysokými životnými nákladmi podľa kategorizácie programu ERASMUS+ (Rakúsko, Dánsko, Fínsko, Francúzsko, Írsko, Taliansko, Lichtenštajnsko, Nórsko, Švédsko, Švajčiarsko, Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Severného Írska).

Skupina 2 (400 EUR/mesiac) sa vzťahuje na krajiny programu ERASMUS+ so strednými životnými nákladmi podľa kategorizácie programu ERASMUS+ (Belgicko, Chorvátsko, Česká republika, Cyprus, Nemecko, Grécko, Island, Luxembursko, Holandsko, Portugalsko, Slovinsko, Španielsko, Turecko).

Skupina 3 (350 EUR/mesiac) sa vzťahuje na krajiny programu ERASMUS+ s nízkymi životnými nákladmi podľa kategorizácie programu ERASMUS+ (Bulharsko, Estónsko, Maďarsko, Lotyšsko, Litva, Malta, Poľsko, Rumunsko, FYROM-Macedónsko).



ERASMUS+ stáž 2016/2017 - oficiálna dokumentácia na účely účasti na výberovom konaní OF

Prihlasovanie na stáž prebieha cez portál https://studyabroad.sk/ v termíne 10.10.2016 - 23.10.2016.


Tu je nutné sa najskôr zaregistrovať, a následne priamo v prostredí STUDY ABROAD:

  1. Vyplniť oficiálnu prihlášku na ERASMUS+ stáž na akademický rok 2016/2017  (časť „Prihláška na stáž“).

  2. Uploadnúť Vašu fotografiu (časť „Fotografia“).

  3. Uploadnúť štrukturovaný životopis v slovenskom jazyku a v cudzom jazyku, resp. jazyku krajiny, do ktorej chce študent/ka vycestovať (časť „Životopis v cudzom jazyku“ a „Životopis v SJ“)

  4. Uploadnúť motivačný list   v slovenskom jazyku a v cudzom jazyku, resp. jazyku krajiny, do ktorej chce študent/ka vycestovať. (časť „Motivačný list (slovenský)“ a „Motivačný list v cudzom jazyku“)

  5. Pokiaľ študent absolvoval doterajšie štúdium na EUBA, výpis známok do AIS nevkladá. Pokiaľ však študent neabsovoval predchádzajúce štúdium na niektorej z fakúlt Ekonomickej univerzity v Bratislave, tak do systému (časť „Výpis známok z ukončených akademických ročníkov“) uploadne:

    • študent 2. ročníka Bc. štúdia – výpis známok za celé predchádzajúce štúdium – t.j. 1. ročník

    • študent 3. ročníka Bc. štúdia – výpis známok za celé predchádzajúce štúdium – t.j. 1. a 2. ročník

    • študent 1. ročníka Ing. štúdia – výpis známok za celé predchádzajúce bc. štúdium – t.j. dodatok k VŠ diplomu v plnom znení/rozsahu, resp. výpis známok v slovenskom jazyku (vystavený študijným oddelením príslušnej univerzity/fakulty)študent 2. ročníka Ing. štúdia – výpis známok za celé predchádzajúce ing. resp. mgr. štúdium – t.j. 1. ročník a dodatok k VŠ diplomu za bc. štúdium v plnom znení/rozsahu, resp. výpis známok za bc. štúdium v slovenskom jazyku (vystavený študijným oddelením príslušnej univerzity) 

POZN: Bohužiaľ, systém je prednastavený tak, že Vas v pripade, že nevložíte žiadny dokument, nepustí Vás ďalej. Tí, ktorí absolvovali celé štúdium na EUBA a teda nemajú žiadny výpis známok, vložia do tejto časti napr. prázdny dokument.

  1. Jazykové certifikáty – potvrdenia a certifikáty o štátnej jazykovej skúške (odbornej/špecializovanej), prestížne jazykové certifikáty, absolvované letné školy v CJ, neštandardizované jazykové certifikáty, atď..  (časť „Jazykové certifikáty“).
    Pokiaľ ste absolvovali daný CJ na Ekonomickej univerzite v Bratislave v rámci svojho riadneho štúdia, certifikát EU neprikladajte  (vidíme ho v AIS vo výpise známok).
  2. Iné – sem vložte napr. ŠVOČ - medzinárodné ocenenia a ocenenia v rámci EU, členstvo v organizáciách na EUBA i mimo EUBA (ŠP, Buddy systém, AISEC, OIKOS, apod.), reprezentácia v športe, umení, atď. (časť „Iné“).
  3. Vygenerovanú prihlášku zo systému STUDY ABROAD na akademický rok 2016/2017 vytlačte, podpíšte a v zalepenej obálke odovzdajte v podateľni Ekonomickej univerzity v Bratislave - 1. posch. blok A (oproti bloku B, v ktorom sídli Dekanát Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, výučba 1) najneskôr v pondelok 24.10.2016. Na obálku, prosím, ako adresáta uveďte: Referát pre medzinárodné vzťahy (RMV), Obchodná fakulta EU, Dolnozemská cesta 1, 852 35 Bratislava. Obálku označte nápisom „Výberové konanie STÁŽ ERASMUS+:.

    Neprikladajte do obálky žiadne ďalšie dokumenty – tie máme k dispozícii v systéme STUDY ABROAD.

    Termín 23.10.2016 je záväzný aj pre upload dokumentov do systému STUDY ABROAD. Po tomto termíne nebude možný vstup a doplnenie či modifikácia dokumentov.
  4. Termín zasadnutia výberovej komisie bude 27.10.2016.
  5. Nominácia študentov Obchodnej fakulty na odborné/praktické stáže ERASMUS+ 2016/2017 bude po vyhodnotení výberového konania spolu s oficiálnou dokumentáciou bezprostredne postúpená Oddeleniu medzinárodnej mobility Ekonomickej univerzity v Bratislave, pričom nominovaní študenti budú ďalej komunikovať (vrátane konkretizácie finančných záležitostí) priamo s koordinátorkou študentských mobilít - stáží Ing. Ivanou Vyskočovou ( ).
  6. Relevantné mesiace absolvovania odbornej/praktickej stáže ERASMUS+ 2016/2017 budú v období zimného i letného semestra ak. roka 2016/2017, pričom v zmysle platných "Zásad uznávania štúdia..." Obchodná fakulta uznáva neúčasť študenta/ky na seminároch v príslušnom semestri a udelí z nich zápočet (uvedené ustanovenia sa nevzťahujú na zápočet z diplomového seminára a záverečnej práce, absenciu na ktorých nie je možné uznať). Študent/ka si vopred musí dohodnúť s príslušným učiteľom podmienky absolvovania skúšky a je povinný/á absolvovať diplomový seminár, resp. konzultovať záverečnú prácu s príslušným vedúcim práce korešpondenčnou formou).


Referát pre medzinárodné vzťahy Obchodnej fakulty

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.