Contents 

 

Možnosti spolupráce 16 krajín strednej a východnej Európy s Čínou a pozícia Slovenskej republiky - Peter Baláž – Lukáš Harvánek

Systém podpory domácich potravinárskych a poľnohospodárskych produktov - Alena Dudeková

Evidencia cenných papierov - Dušan Holub

Prehlbovanie vzájomnej zahraničnoobchodnej spolupráce Slovenska s Ukrajinou v období globálnych geopolitických zmien - Elena Kašťáková - Dáša Bebiaková

Demografické východiská rozvoja regiónov a politiky kvality v Slovenskej republike - Tatiana Košútová

Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem - Zuzana Lukačovičová – Diana Vargová

Sociálno-ekonomické determinanty vplyvu na zdravie v Slovenskej republike - Róbert Rehák – Soňa Dragúňová

Procesný a inovačný model internacionalizácie: Možnosti aplikácie pre malé a stredné firmy - Simona Škorvagová

The Economics of Happiness: Future or Reality in Russia? - Marina Yashina

Zahraničnoobchodné sankcie medzi EÚ a RF a ich vplyv na ekonomickú výkonnosť krajín EÚ11 - Stanislav Zábojník – Andrej Hamara

Fenomén Corporate IQ – teoretické vymedzenie a možnosti hodnotenia jeho efektívnosti v praxi - Otília Zorkóciová – Lucia Vanková

Perspektívy a riziká rozvoja poľnohospodárstva v Afrike s akcentom na subsaharskú Afriku Ľubica Zubaľová

 

BOOK REVIEWS

KNOŠKOVÁ, Ľ. 2015. Riadenie inovačných procesov. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.124 s.. - Alica Lacková

RICHTEROVÁ, K. – KLEPOCHOVÁ, D. – KOPANIČOVÁ, J. – ŽÁK, Š. 2015. Spotrebiteľské správanie. Bratislava: SPRINT 2 s. r. o., 404 s. - Andrej Miklošík

KNOŠKOVÁ, Ľ. 2014. Manažment dizajnu. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 186 s. - Jozef Mlákay

Contents 

 

Niektoré špecifiká ekonomickej integrácie vybraných integračných zoskupení rozvojových krajín - Boris Baumgartner

Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu - Iveta Fodranová

Vydávanie, náležitosti a imobilizácia cenných papierov - Dušan Holub

Ohodnocovanie komerčného potenciálu nových produktov a technológií - Lujza Jurkovičová

Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov - Paulína Krnáčová – Lenka Kirnová

Proces uvádzania nového produktu na trh - Zuzana Lukačovičová - Zuzana Kyseľová

Vybrané aspekty úpravy ochrany spotrebiteľa pri kúpe zájazdu s osobitným kontextom na úpadok cestovnej kancelárie - Peter Ondrus

Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja - Peter Pajonk – Katarína Plevová

Problematika korupcie a jej kultúrne aspekty na pozadí novej inštitucionálnej ekonomickej teórie ako jeden z faktorov vzniku krízových stavov - Dušan Steinhauser

Crisis communication on Facebook - Václav Stříteský - Adriana Stránská - Peter Drábik

Porovnanie vybraných indikátorov podnikateľského prostredia v rámci krajín V4 so zameraním na trh práce, vzdelávanie a inovácie - Andrea Vargová – Daniel Krajčík

Business Excellence ako inovatívny nástroj zvyšovania výkonnosti a konkurencieschopnosti organizácií - Otília Zorkóciová – Lucia Ďuranová

The Identification of Innovative Research Methods and Techniques Utilized in Marketing Research in the Digital Era - Štefan Žák

 

BOOK REVIEWS

MACHKOVÁ, H. 2015. Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe. 4. vydanie. Praha: Vydavateľstvo GRADA Publishing, a. s., 194 s. - Peter Baláž

KAŠŤÁKOVÁ, E. – RUŽEKOVÁ, V. 2014. Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax (2. vydanie). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 306 s. - Kristína Drieniková

ŽÁK. Š. 2014. Marketingový výskum v digitálnej ére. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 132 s. - Janka Kopaničová