Global Management Challenge je v oblasti simulácie strategického riadenia firiem najväčšiou súťažou na svete, v ktorej je zapojených viac ako 30 krajín. Registrácia končí 31. marca 2021.
Každý súťažný tím si v rámci súťaže založí vlastnú modelovú výrobnú spoločnosť. Tímy súťažia na virtuálnych trhoch EÚ a NAFTA s cieľom dosiahnuť najvyššie zhodnotenie investícií
a najlepšie postavenie na trhu. V každom tíme participujú traja účastníci.
Hra Global Management Challenge oslávila minulý rok 40. výročie od založenia, preto jej tvorcovia prinášajú niekoľko vylepšení a zmien simulátora hry. Ponúkajú tak hráčom ešte lepšie
a prepracovanejšie herné prostredie. Vďaka tejto hre môžu hráči prepojiť svoje znalosti z rôznych oblastí, vyskúšať si v bezrizikovom prostredí dopady svojich rozhodnutí, zlepšiť svoje komunikačné a tímové zručnosti. Vybrané tímy majú možnosť získať patronát jednej z partnerských spoločností súťaže. Patronát im môže poskytnúť príležitosť spoznať danú spoločnosť bližšie, komunikovať s jej manažérmi a získať cenný náhľad z/do praxe, a pod.
Tímy súťažia najprv v dvoch online kolách a následne si najlepších osem tímov zmeria svoje sily v rámci jednodenného finále – národného kola (vplyvom súčasnej situácie takisto online formou), z ktorého vzíde víťazný tím. Ten bude následne reprezentovať Slovensko na svetovom finále.
Fakulta riadenia a informatiky a jej partneri pripravili pre najlepších osem tímov (účastníkov národného finále) zaujímavé a hodnotné ceny. Táto hra je vďaka získaným partnerským príspevkom pre študentov bezplatná.
Všetky informácie o hre je možné nájsť na stránke www.gmcslovakia.sk a na FB profile GMC Slovakia (@gmcslovakiaofficialsite).
Registrácia do súťaže prebieha do 31. marca 2021.