S nadšením oznamujeme otvorenie nového Centra neurovedeckého výskumu a stratégií na Katedre marketingu Obchodnej fakulty, ktoré predstavuje významný miľník v prepojení moderného výskumu s marketingovou praxou.
Centrum bude slúžiť ako priestor na realizáciu pokročilých výskumov v oblasti neuromarketingu a na výučbu nových predmetov Neuromarketing a neuromanažment (2. stupeň) a Neurostratégia v marketingovom manažmente (3. stupeň).
Kľúčovým prvkom vybavenia laboratória sú technológie eye-trackingu, GSR zariadenia Shimmer a virtuálnej reality, ktoré umožnia sledovať pozornosť, emócie a fyziologické reakcie účastníkov výskumu v reálnom čase.
Tento projekt by sa nepodarilo zrealizovať bez významnej podpory našich partnerov. Úprimné poďakovanie patrí Marekovi Jantovi za spoločnosť AGAMA a Štefanovi Spišiakovi zo spoločnosti SENGINER SK s.r.o.
Oficiálne otvorenie sa uskutočnilo za účasti – prof. Evy Hanulákovej, vedúcej Katedry marketingu, rektora Ekonomickej univerzity, prof. Ferdinanda Daňa, ako aj dekana Obchodnej fakulty doc. Petra Drábika.
Veríme, že nové centrum vytvorí silný impulz pre ďalší rozvoj v oblasti výskumu, výučby aj spolupráce s praxou a stane sa inovačným uzlom pre študentov, výskumníkov i partnerov z komerčného prostredia.