S nadšením oznamujeme otvorenie nového Centra neurovedeckého výskumu a stratégií na Katedre marketingu Obchodnej fakulty, ktoré predstavuje významný miľník v prepojení moderného výskumu s marketingovou praxou.

Centrum bude slúžiť ako priestor na realizáciu pokročilých výskumov v oblasti neuromarketingu a na výučbu nových predmetov Neuromarketing a neuromanažment (2. stupeň)Neurostratégia v marketingovom manažmente (3. stupeň).

Kľúčovým prvkom vybavenia laboratória sú technológie eye-trackingu, GSR zariadenia Shimmer a virtuálnej reality, ktoré umožnia sledovať pozornosť, emócie a fyziologické reakcie účastníkov výskumu v reálnom čase.

 

Tento projekt by sa nepodarilo zrealizovať bez významnej podpory našich partnerov. Úprimné poďakovanie patrí Marekovi Jantovi za spoločnosť AGAMAŠtefanovi Spišiakovi zo spoločnosti SENGINER SK s.r.o.

 

Oficiálne otvorenie sa uskutočnilo za účasti – prof. Evy Hanulákovej, vedúcej Katedry marketingu, rektora Ekonomickej univerzity, prof. Ferdinanda Daňa, ako aj dekana Obchodnej fakulty doc. Petra Drábika.

Veríme, že nové centrum vytvorí silný impulz pre ďalší rozvoj v oblasti výskumu, výučby aj spolupráce s praxou a stane sa inovačným uzlom pre študentov, výskumníkov i partnerov z komerčného prostredia.

img_3822_2.jpegimg_1333.jpgimg_1306.jpg

img_1302.jpg

cc5d6ea7-024b-4c49-85ff-6ec0e26dadf9.jpg

4bb71100-793f-4a9f-bb8c-f6994d180b1d.jpg

img_1294.jpg

34d7b050-173c-4e09-9abd-a0a4f880dde1.jpg

e1cf1622-ccd8-4e56-b21b-abd87fe3574b.jpg

img_1301.jpg

b6f3fbb4-9a2d-4519-9ef4-2b45e9cab4c1_2.jpeg

img_3818.jpeg

 

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.