Vedenie a členovia katedry marketingu sa aktívne zúčastnili na NeuroBusiness Conference 2025, ktorá sa konala v chorvátskom Dubrovníku na University of Dubrovnik. Táto medzinárodná konferencia spája vedcov a odborníkov z oblasti neurovied, marketingu, financií a behaviorálnych vied a patrí medzi kľúčové podujatia v tejto rýchlo sa rozvíjajúcej oblasti.

Na konferencii vystúpili so silným zastúpením – dekan doc. Ing. Peter Drábik, PhD., MSc., vedúca katedry marketingu a predsedníčka programových rád prof. Ing. Eva Hanuláková, PhD.Ing. Michael Šášky, PhD. a Ing. Kristína Dubravská.

1.jpg

V sekcii Consumer Attention and Neurofinance odprezentovali svoj príspevok „FRAMED BY DESIGN: EYE-TRACKING AND SURVEY INSIGHTS INTO VISUAL IDENTITY AND POPULISM IN SLOVAK POLITICAL CAMPAIGNS“, ktorý priniesol nové pohľady na využitie eye-trackingu a prieskumov pri skúmaní vizuálnej identity a populizmu v politickej komunikácii.

Neuroveda na Obchodnej fakulte – moderný smer vo výučbe a výskume

Účasť na konferencii nie je len úspechom samotného vedeckého tímu, ale aj potvrdením, že Obchodná fakulta patrí medzi akademické pracoviská v oblasti neuromarketingu. Tento smer má na fakulte čoraz silnejšie postavenie – významným krokom bolo otvorenie Centra neurovedeckého výskumu a stratégií, ktoré poskytuje študentom a pedagógom moderné podmienky na realizáciu experimentov a inovatívneho výskumu. Predsedníčka programových rád prof. Hanuláková zdôraznila: ,,Do našich študijných programov sme zaradili nové predmety Neuromarketing a neuromanažment (2. stupeň) a Neurostratégia v  marketingovom manažmente (3. stupeň). Orientujeme ich tak, aby reflektovali najnovšie trendy. Sme moderní a neustále inovujeme, aby naši študenti aj vedecké aktivity katedry napredovali."

3.jpg

Účasť na NeuroBusiness Conference je dôkazom, že fakulta sa aktívne zapája do medzinárodného vedeckého diskurzu a prináša na Slovensko svetové trendy a poznatky, ktoré následne pretavuje do výučby aj praxe.

2.jpg

neuro-chorvatsko-20.jpg

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.