Contents 

 

Niektoré špecifiká ekonomickej integrácie vybraných integračných zoskupení rozvojových krajín - Boris Baumgartner

Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu - Iveta Fodranová

Vydávanie, náležitosti a imobilizácia cenných papierov - Dušan Holub

Ohodnocovanie komerčného potenciálu nových produktov a technológií - Lujza Jurkovičová

Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov - Paulína Krnáčová – Lenka Kirnová

Proces uvádzania nového produktu na trh - Zuzana Lukačovičová - Zuzana Kyseľová

Vybrané aspekty úpravy ochrany spotrebiteľa pri kúpe zájazdu s osobitným kontextom na úpadok cestovnej kancelárie - Peter Ondrus

Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja - Peter Pajonk – Katarína Plevová

Problematika korupcie a jej kultúrne aspekty na pozadí novej inštitucionálnej ekonomickej teórie ako jeden z faktorov vzniku krízových stavov - Dušan Steinhauser

Crisis communication on Facebook - Václav Stříteský - Adriana Stránská - Peter Drábik

Porovnanie vybraných indikátorov podnikateľského prostredia v rámci krajín V4 so zameraním na trh práce, vzdelávanie a inovácie - Andrea Vargová – Daniel Krajčík

Business Excellence ako inovatívny nástroj zvyšovania výkonnosti a konkurencieschopnosti organizácií - Otília Zorkóciová – Lucia Ďuranová

The Identification of Innovative Research Methods and Techniques Utilized in Marketing Research in the Digital Era - Štefan Žák

 

BOOK REVIEWS

MACHKOVÁ, H. 2015. Medzinárodný marketing. Strategické trendy a príklady z praxe. 4. vydanie. Praha: Vydavateľstvo GRADA Publishing, a. s., 194 s. - Peter Baláž

KAŠŤÁKOVÁ, E. – RUŽEKOVÁ, V. 2014. Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax (2. vydanie). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 306 s. - Kristína Drieniková

ŽÁK. Š. 2014. Marketingový výskum v digitálnej ére. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 132 s. - Janka Kopaničová

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.