Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v spolupráci s Cezhraničným hitech centrom realizovala na danej akcii projekt s názvom „TESTDAY.“ Cieľom tejto aktivity bolo zapojiť širokú laickú verejnosť do testovania chute spotrebných výrobkov a to čokoládových cukroviniek a műssli tyčiniek.

Išlo o jednoduchú a zároveň zábavnú formu zisťovania spotrebiteľských názorov na jednotlivé testovacie výrobky za pomoci elektronického štatistického meracieho zariadenia. Zároveň sa na akcii predstavil FAKEMAN,figurína,ktorá bolo oblečená do nekvalitných výrobkov – tzv. fake-ov. Na nej sa verejnosti ukázali chyby, resp. rozdiely medzi originálnou značkou oblečenia a jej falzifikátom. Podujatie prebehlo v čase od 14:00 – 18:00 za účasti zamestnancov Katedry tovaroznalectva a kvality tovaru.

 

Fotogaléria

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.