Aj tento školský rok sa na našej fakulte uskutočnil GROWUP event, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na ich kariérnu budúcnosť. Tento ročník priniesol tému budovania značky a jej úspešného rozbehnutia na sociálnych sieťach.

So svojimi poznatkami a skúsenosťami sa podelili špičkoví marketéri Michal Pastier a Rasťo Kiavčin. Obaja priniesli unikátne pohľady na budovanie brandu a kreatívny prístup k marketingu.  Zároveň študentom na reálnych príkladoch z praxe poukazovali na najčastejšie výzvy, problémy ale i mýty v danej oblasti.

GROWUP event priniesol nielen vzdelanie, ale aj príjemnú atmosféru. Počas networkingu sa študenti mohli osobne porozprávať s oboma hosťami a nadviazať kontakty, ktoré im môžu v budúcnosti pomôcť. Nechýbalo ani občerstvenie a súťaž, kde mali účastníci príležitosť vyhrať Žltú knihu budovania značky a získať zľavu na komunitu Digitálcov od Rasťa Kiavčina.

A čo nás čaká ďalej? GROWUP, ktorý je dobrovoľnou iniciatívou ambicióznych študentov (Natália Kohárová, Petra Kaššayová, Adam Hlásny, Samuel Jancík) má motiváciu pokračovať aj do budúcnosti. Cieľom eventov je poskytnúť študentom príležitosti, ktoré ich pripravia na praktické výzvy v oblasti marketingu. Sme presvedčení, že tento formát má veľký potenciál pomôcť budúcim marketérom z našej fakulty vstúpiť na trh práce s lepšou prípravou a sieťou kontaktov.

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.