Centrum celoživotného vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci s Obchodnou fakultou úspešne ukončilo kurz Digital Marketing MasterClass. Program spájajúci teóriu s praxou pripravil účastníkov na výzvy digitálneho marketingu. Absolventi získali nielen cenné poznatky, ale aj osvedčenie potvrdzujúce ich odbornú pripravenosť v oblasti digitálnej stratégie a online reklamy.
Odborní garanti a špičkoví lektori
Za kvalitu kurzu zodpovedal garant doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA, odborník na marketing a digitálnu komunikáciu, Ing. Michael Šášky, PhD., špecialista na marketingové analýzy. Lektor Dano Vachuna, Head of Digital, priniesol praktické skúsenosti z oceňovaných kampaní. Účastníkom priblížil najnovšie trendy, využitie umelej inteligencie v reklame či efektívne nastavenie kampaní na sociálnych sieťach a v Google Ads.
Čo si o kurze myslia účastníci?
Ivan, e-commerce segment: “Výborný kurz kde som sa vedel sústrediť na konkrétne oblasti digitálu a ucelene si to refreshnúť a zosumarizovať a konkrétne si to nejak sekundárne aplikovať na moje potreby.”
Nikoletta, Slovnaft: “Organizačnú aj tematickú stránku kurzu hodnotím na výbornú. Oceňujem prezentáciu od osoby z praxe, získala som vďaka nej nové tipy ku tvorbe obsahu na sociálnych sieťach.”
Miroslava, A Class Studio: “Tento kurz nadmieru splnil moje očakávania a hoci sa v digitálnom marketingu ako samouk už nejakú dobu pohybujem, pri každej téme som sa dozvedela množstvo užitočných doplňujúcich informácií. Prezentácie boli profesionálne a zároveň pútavé. Chválim aj prednášajúcich, ktorí vychádzali z reálnych dát a množstva vlastných skúseností.“