Centrum celoživotného vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci s Obchodnou fakultou úspešne ukončilo kurz Digital Marketing MasterClass. Program spájajúci teóriu s praxou pripravil účastníkov na výzvy digitálneho marketingu. Absolventi získali nielen cenné poznatky, ale aj osvedčenie potvrdzujúce ich odbornú pripravenosť v oblasti digitálnej stratégie a online reklamy.

Odborní garanti a špičkoví lektori

Za kvalitu kurzu zodpovedal garant doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA, odborník na marketing a digitálnu komunikáciu, Ing. Michael Šášky, PhD., špecialista na marketingové analýzy. Lektor Dano Vachuna, Head of Digital, priniesol praktické skúsenosti z oceňovaných kampaní. Účastníkom priblížil najnovšie trendy, využitie umelej inteligencie v reklame či efektívne nastavenie kampaní na sociálnych sieťach a v Google Ads.

Čo si o kurze myslia účastníci?

Ivan, e-commerce segment: “Výborný kurz kde som sa vedel sústrediť na konkrétne oblasti digitálu a ucelene si to refreshnúť a zosumarizovať a konkrétne si to nejak sekundárne aplikovať na moje potreby.”

 

Nikoletta, Slovnaft: “Organizačnú aj tematickú stránku kurzu hodnotím na výbornú. Oceňujem prezentáciu od osoby z praxe, získala som vďaka nej nové tipy ku tvorbe obsahu na sociálnych sieťach.”

 

Miroslava, A Class Studio: “Tento kurz nadmieru splnil moje očakávania a hoci sa v digitálnom marketingu ako samouk už nejakú dobu pohybujem, pri každej téme som sa dozvedela množstvo užitočných doplňujúcich informácií. Prezentácie boli profesionálne a zároveň pútavé. Chválim aj prednášajúcich, ktorí vychádzali z reálnych dát a množstva vlastných skúseností.“

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.