Workshop mladej vedy sa konal dňa 8. 11. 2011 a bol zameraný na prezentáciu výstupov z aktuálne riešených výskumných projektov a aktivít z oblasti tvorby záverečných dizertačných prác študentov 3. stupňa štúdia na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Podujatie poskytlo priestor pre inšpiratívne stretnutie študentov s cieľom vzájomne poznať vedeckú prácu i ďalšie ambície vo vedeckom bádaní v zmysle rozvoja interdisciplinarity vedy na Obchodnej fakulte. Nosnými témami sa pritom stali medzinárodný cestovný ruch, on-line marketingové koncepcie, kvalita produktov, etické budovanie imidžu firmy a inovácie v službách. Workshop splnil ambíciu podnietenia vzniku partnerstiev vo výskumnej tvorbe mladých vedeckých pracovníkov Obchodnej fakulty.

 

Fotogaléria

 

Tlačová správa - Bratislava, 8.11.2011

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.