V dňoch  6 – 7. decembra sa uskutočnil siedmy ročník medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov MERKÚR 2012. Cieľom medzinárodnej vedeckej konferencie Merkúr 2012 bolo posilnenie transferu poznatkov v oblasti ekonomických vied na úrovni vedeckého bádania doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. Siedmy ročník prebiehal počas dvoch dní. Vo štvrtok 6. decembra v dopoludňajších hodinách si mohli účastníci vypočuť prednášky významných zástupcov z praxe na témy služby a cestovný ruch v globálnom prostredí, medzinárodný obchod v období globalizácie a finančnej krízy, manažment podniku v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti a inovatívny marketing. Popoludní prebiehalo rokovanie v jednotlivých sekciách, kde bolo možné si vypočuť zaujímavé a podnetné príspevky jednotlivých účastníkov konferencie. V závere dňa pripravila Obchodná fakulta a organizačný výbor konferencie spoločenské posedenie pre účastníkov konferencie. V piatok sa uskutočnil Creative Day – workshop spojený so súťažou o hodnotné ceny zameraný na riešenie prípadových štúdií vo vytvorených tímoch z účastníkov konferencie pre potreby konkrétnych podnikateľských subjektov z praxe. Jedným z výstupov medzinárodnej vedeckej konferencie Merkúr 2012 bol zborník príspevkov, ktorý pri prezencii získali všetci účastníci konferencie. Nielen samotní účastníci, ale aj pozvaní hostia a organizátori vyjadrili spokojnosť s priebehom konferencie. Doktorandi a mladí vedeckí pracovníci načerpali množstvo nových poznatkov, oboznámili sa s témami svojich kolegov a už počas konferencie vznikli nové platformy pre riešenie nových výziev v oblasti ekonomických a obchodno-vedných disciplín. Pre nasledujúci ročník sa už teraz pripravujú pre účastníkov zaujímavé sprievodné akcie, ktoré ešte väčšou mierou posilnia transfer poznatkov medzi mladými vedeckými pracovníkmi.

V závere oboch dní konania konferencie boli ocenení najúspešnejší účastníci konferencie MEKRÚR 2012.

Cenu za najlepší príspevok získali v nasledujúcich sekciách:

Jiří Pěč - Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici v sekcii Služby a cestovný ruch v globálnom prostredí

Ota Melcher - Vysoká škola ekonomická v Prahe v sekcii Medzinárodný obchod v období globalizácie a finančnej krízy

Barbora Paholková - Obchodná fakulta EU v Bratislave v sekcii Manažment podniku v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti – I 

Viktoria Szoboszlai - University of Technology and Economics, Budapest v sekcii  Manažment podniku v kontexte zvyšovania konkurencieschopnosti – II

Romana Olexová - Obchodná fakulta EU v Bratislave – Inovatívny marketing

 

Cenu za najlepšie riešenie prípadovej štúdie získal tím v zložení:

Romana Olexová, Marta Šilhárová, Gabriela Džuganová, Natália Kováčová, Vladislav Mlynčár

 

Fotogaléria

 

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.