V utorok 1. decembra 2015 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.

Obchodná fakulta ožila vianočným duchom a prekvapila nielen účastníkov z radu študentov a učiteľov, ale i samotných organizátorov. Nimi boli hlavne študenti prvého ročníka predmetu marketing, ktorí sa vďaka príprave vianočného podujatia naučili ako robiť marketing v praxi, to znamená od zistenia potrieb zákazníka, marketingového výskumu, marketingovej kampane až po samotné realizovanie podujatia. To, že to prváci zvládli, svedčí nielen vysoký počet návštevníkov, ale aj zisky z predaja, ktoré boli pre mnohých ich prvými zárobkami. Návštevníci si mohli okrem nákupu darčekov pochutiť na vianočných dobrotách či pripiť s vianočným punčom.

K projektu sa pridali aj študenti štvrtého ročníka predmetu inovačný manažment, ktorí prezentovali výsledky semestrálnych projektov pre partnerov z praxe, ako napríklad značky Bikonur, Mommina, Marsen či spoločnosť Lidl.

Program Vianočnej univerzity bol rovnako bohatý ako stánky študentov. O otvorenie trhov a rozsvietenie stromčeka sa postaral dekan Obchodnej fakulty Štefan Žák, ktorý vysoko ocenil a privítal aktivitu študentov a poďakoval tvorcom Vianočnej univerzity Kataríne Chomovej a Petrovi Filovi za skvelú organizáciu celej akcie. O zábavu sa ďalej postarala roková skupina Paradox či latino a break dance tanečníci. 

 

Kontakt pre ďalšie informácie

Ing. Katarína Chomová, PhD.
email: 
tel.: +421 948 417 008

In order to promote positive awareness and promote organized public events, the University of Economics in Bratislava produces visual and audio recordings and publishes them on its website. In case of reservations to the published video and audio recordings, please make these reservations in writing to the following e-mail address: . Complete information on personal data processing here.