Jej 3. ročník organizujú študenti Obchodnej fakulty v rámci predmetov marketing a produktové manažérstvo a Talentway klubov. Tento rok je pripravených približne 50 stánkov, v ktorých môžete:

Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

4. 5. 2017 sa konalo v zasadačke dekanátu fakultné kolo študentskej vedeckej a odbornej činnosti Konferencia ŠVOČ 2017, do ktorého postúpilo za 1. stupeň štúdia 9 študentov so 6 prácami a za 2. stupeň štúdia 6 študenti s 3 prácami. Samotného priebehu sa zúčastnilo spolu 15 študentov s 9 prácami.