Najfantastickejšie pláže sveta, Padova, Porto, Jamaika, Mombasa, zámok Neuschwanstein, Alpy, Viedeň, Burgenland, historické hotely, festivaly, masový cestovný ruch versus udržateľný cestovný ruch, slum cestovný ruch, ECO značka, terorizmus a cestovný ruch, tmavý cestovný ruch a mnohé ďalšie témy, s ktorými sme sa stretli na predmete prípadové štúdie v cestovnom ruchu v nemeckom jazyku (Fallstudien im Tourismus) so študentmi študijného programu podnikanie v cestovnom ruch a službách, ale aj so študentmi študijného programu manažment cestovného ruchu. Sme radi, že medzi nás prišlo aj pár šikovných študentov marketingového a obchodného manažmentu.

Zaujímavé témy, diskusie a prezentácie v nemčine, pre niektorých precvičenie jazyka, pre iných výzva a príležitosť.

Jej 3. ročník organizujú študenti Obchodnej fakulty v rámci predmetov marketing a produktové manažérstvo a Talentway klubov. Tento rok je pripravených približne 50 stánkov, v ktorých môžete:

Jedinečný vzdelávací projekt v oblasti digitálneho marketingu – ONLINE KLUB – otvoril aj tento akademický rok na Obchodnej fakulte svoje brány. Na prvej prednáške, ktorá sa uskutočnila 5. októbra, priniesol horúce informácie z oblasti kreatívy a biznis plánovania. O svoje bohaté skúsenosti sa podelili riaditelia digitálnych agentúr – Katarína Molnárová z Online Toro a Jozef Búry z agentúry ZelenyPes.sk.

4. 5. 2017 sa konalo v zasadačke dekanátu fakultné kolo študentskej vedeckej a odbornej činnosti Konferencia ŠVOČ 2017, do ktorého postúpilo za 1. stupeň štúdia 9 študentov so 6 prácami a za 2. stupeň štúdia 6 študenti s 3 prácami. Samotného priebehu sa zúčastnilo spolu 15 študentov s 9 prácami.