KLEPOCHOVÁ, Dagmar, Ing., PhD.

102002 - Katedra marketingu

odborná asistentka tajomníčka katedry
Miestnosť 5D.30
E-mailová adresa
Telefón +421 2 6729 1578
Konzultačné hodiny:

Streda 13:30-15:00

 

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Marketing
  • Manažment značky
  • Spotrebiteľské správanie
  • Marketing v zdravotníctve
Publikačná činnosť:

KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Stravovacie návyky Slovákov vybraných generácií a ich postoje k nákupu zdravých potravín. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081, 2019, roč. 12, č. 2, s. 250-260.

RICHTEROVÁ, Kornélia - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka - VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan. Úvod do výskumu trhu. Bratislava : Sprint 2, 2013. 315 s. ISBN 978-80-89393-95-4.

KOPANIČOVÁ, Janka - KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Consumers in new millennium: attitudes towards adoption of new technologies in purchasing process. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s. 65-74.

KLEPOCHOVÁ, Dagmar. Mobile Health – Attitudes for Using Mobile Applications Designed to Monitor Health. The Study of Consumer Behaviour of Seniors and Generation Y. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference. Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113, p. 161-170.

ŽÁK, Štefan a kolektív. Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa   1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. - 100 s. [6,441 AH]. - VEGA 1/0657/19. - ISBN 978-80-225-4921-9

KOPANIČOVÁ, Janka – KLEPOCHOVÁ, Dagmar – FRANCOVÁ, Zuzana. Use of Netnography in Contemporary Marketing Research. In: Cntral European Business Review [elektronický zdroj]. - Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131.

ŽÁK, Štefan – KLEPOCHOVÁ, Dagmar – KOPANIČOVÁ, Janka – VOKOUNOVÁ, Dana. Spotrebiteľské správanie,1. vydanie. - Bratislava: Sprint 2, 2022. - 386 s.

KLEPOCHOVÁ, Dagmar – KORČOKOVÁ, Marína. Manažment značky, 1. vydanie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. - 343 s. - ISBN 978-80-225-4951-6

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR

VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácia pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax, zodpovedná riešiteľka: prof. Lesáková

VEGA  1/0637/17 Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom, zodpovedný riešiteľ: doc. Žák

VEGA 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Š. Žák, PhD., MBA, LL.M.

KEGA 030EU-4/2022 Integrované manažérstvo environmentálnej kvality v sieti dodávateľov automobilovej výroby, zodpovedný riešiteľ: prof. h. c. prof. Ing. M. Majerník, PhD.

VEGA 1/0505/2022  Implementácia inovatívnych výskumných metód a techník pri skúmaní nákupného správania spotrebiteľov v podmienkach slovenského trhu výskumných agentúr a zadávateľov výskumu, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Š. Žák, PhD., MBA, LL.M.