ŽÁK, Štefan, prof. Ing., PhD., MBA, LL.M.
- profesor
- Miestnosť 5D.40
- E-mailová adresa
- Telefón +421 2 6729 1581
- Osobná webová stránka http://www.stefanzak.sk
102002 - Katedra marketingu
- Research Gate Profil:
- https://www.researchgate.net/profile/Stefan_Zak2
- LinkedIn Profil:
- https://www.linkedin.com/in/%C5%A1tefan-%C5%BE%C3%A1k-72878928
- Facebook Profil:
- https://www.facebook.com/stefan.zak
- Konzultačné hodiny:
-
Streda 16:00-17:30
- Pedagogická činnosť:
-
Výučba predmetov:
- Spotrebiteľské správanie
- Marketing
- Výskum trhu
- Marketing miest a obcí
- Publikačná činnosť:
-
Žák, Š., et al. (2018). Mobilné zdravotníctvo z pohľadu rozhodovania spotrebiteľa. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM
Miklošík, A., Evans, N., & Žák, Š. (2021). Research on Cross-Session and Cross-Device Search: A Systematic Literature Review. Ieee Access, 9, pp. 82550-82562.
Miklošík, A., Evans, N., Žák, Š., & Lipianska, J. (2019). A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines. Information Research - an International Electronic Journal, 24(1). Retrieved from http://InformationR.net/ir/24-1/paper808.html
Tajtáková, M., Žák, Š., & Filo, P. (2019). The Lipstick Effect and Outdoor Cultural Consumption in Slovakia in Times of Crisis. Ekonomický časopis, 67(6), pp. 607-628.
Miklošík, A., Kuchta, M., Evans, N., & Žák, Š. (2019). Towards the Adoption of Machine Learning-Based Analytical Tools in Digital Marketing. Ieee Access, 7, pp. 85705-85718.
- Vedecko-výskumná činnosť:
-
VEGA č. 1/0657/19 Úloha influencerov v procese nákupného rozhodovania spotrebiteľa, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.
VEGA č. 1/0637/17 Konštrukcia modelu rozhodovania spotrebiteľa v segmente mobilného zdravotníctva zameraná na identifikáciu atribútov ovplyvniteľných marketingovým inštrumentáriom, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.
VEGA č. 1/4561/2007 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Štefan Žák, PhD., MBA, LL.M.
VEGA č. 1/1231/04 Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti SR v ére nového marketingu, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Dagmar Lesáková, CSc, D.M.M.
KEGA č. 3/7284/09 Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Valéria Michalová, CSc.
CS N00092 Cezhraničné HiTECH centrum, zodpovedný riešiteľ: Ing. Peter Filo, PhD.
- Doplňujúce informácie a informácie pre študentov:
-
Členstvo vo vedeckých radách:
- Vedecká rada Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Prahe – člen
- Vedecká rada Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici – člen
- Vedecká rada Ekonomickej univerzity v Bratislave – člen
- Vedecká rada Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave – predseda
Členstvo v redakčných radách:
- Studia commercialia Bratislavensia – šéfredaktor
- Central European Business Review – člen redakčnej rady
- Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie – člen redakčnej a vedeckej rady