Dňa 15.11.2011 sa na pôde Obchodnej fakulty uskutočnila Slávnostná akadémia k Medzinárodnému dňu študentov, ktorá je spojená s ocenením významných študentských osobností na Obchodnej fakulte.

Na slávnostnej akadémii sú ocenení študenti v nasledujúcich kategóriách:

  • Cena predsedu COOP Jednota za najlepšiu diplomovú prácu v roku 2010 a 2011.
  • Cena dekana OF za dizertačnú prácu mimoriadnej kvality.
  • Cena dekana Obchodnej fakulty za vzornú reprezentáciu fakulty vo vede športe kultúre a umení a za šírenie dobrého mena fakulty.
  • Cena dekana OF za Zoznamday.

 

V kategórií Cena predsedu COOP Jednota boli v za rok 2010 ocenení títo študenti:

3.miesto: CIBULKOVÁ Mária za DP na tému Logistika v systéme spotrebných družstiev a trendy jej vývoja, vedúcim DP bol prof. Ing. Ferdinand Daňo, CSc.

2.miesto: MAAROVÁ Martina za DP na tému Lojalita zákazníkov – cieľ marketingovej činnosti, vedúcou DP bola doc. Ing. Mária Dzúrová PhD.

1.miesto: JANÍK Martin za DP na tému Marketingový mix spoločnosti COOP Jednota Čadca, s.d. s dôrazom na distribúciu a komunikáciu, vedúcim DP bol prof. Ing. Ferdinand Daňo, CSc

 

V kategórií Cena predsedu COOP Jednota  boli v za rok 2011 ocenení títo študenti:

3.miesto: WEIBELOVÁ Eva za DP na tému Riadenie vzťahov so zákazníkmi, vedúcou DP bola doc. Ing. Júlia Lipianska, CSc

2.miesto: STAŠINIAKOVÁ Marta za DP na tému Uplatňovanie manažmentu kategórií v maloobchode, vedúcim DP bol prof. Ing. Ferdinand Daňo, CSc.

1.miesto: TOMOVÁ Monika za DP na tému Vývojové tendencie maloobchodnej siete spotrebných družstiev COOP Jednota, vedúcim DP bol prof. Ing. Jaroslav Kita, CSc.

 

V kategórii Cena dekana za dizertačnú prácu mimoriadnej kvality boli ocenení títo študenti:

  • Ing. Ladislav Bažó, PhD., za dizertačnú prácuNová ekonomika a jej implementácia do teórie a praxe cestovného ruchu na Slovensku, pod vedením školiteľky doc. Ing. Márie Pachingerovej, CSc.
  • Ing. Štefan Eisele, PhD., za dizertačnú prácu: Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice, pod vedením školiteľky doc. Ing. Júlie Lipianskej, CSc.
  • Ing. Marián Honaizer, PhD., za dizertačnú prácu: Interkultúrne rozdiely – ich význam a akceptácia medzinárodného marketingu (so zameraním na oblasť Latinskej Ameriky), pod vedením školiteľky doc. Ing. Otílie Zorkóciovej, CSc.
  • Ing. Lucia Krajčíková, PhD., za dizertačnú prácu: Medzinárodné riadenie ľudských zdrojov – vybrané aspekty riadenia ľudských zdrojov v strednej a východnej Európe, pod vedením školiteľky prof. Ing. Soni Ferenčíkovej, PhD.
  • Ing. Igor Matušek, PhD., za dizertačnú prácuKonkurenčná výhoda ako determinant podnikateľského úspechu, pod vedením školiteľky doc. Ing. Evy Hanulákovej, PhD.
  • Ing. Jana Rajeková, PhD., za dizertačnú prácuMaloobchod a voľný čas, pod vedení školiteľky doc. Ing. Jany Štofilovej, CSc.
  • Ing. Alexander Rozin, PhD., za dizertačnú prácuEventy ako súčasť marketingu veľtrhového centra pod vedením školiteľky doc. Ing. Heleny Labskej, PhD.
  • Ing. Stanislav Zábojník, PhD., za dizertačnú prácu: Čína a jej ekonomický rast – dôsledky pre medzinárodný energetický trh (vplyv a konzekvencie na hospodársku stratégiu SR), pod vedením školiteľa prof. Ing. Petra Baláža, PhD.

V kategórií Cena dekana Obchodnej fakulty za vzornú reprezentáciu fakulty vo vede športe, kultúre a umení a za šírenie dobrého mena  fakulty boli ocenení nasledovní študenti:

  • Jakub Krako
  • Ing. Marián Bebjak
  • Ing. Jana Bugárová
  • Ing. Mária Vasiľová
  • Ing. Ivan Bzdúšek

 

V kategórii Cena dekana za zoznamday boli ocenení títo študenti v rámci vybraného tímu

  • Lucia MÉRESOVÁ
  • Matúš JANIGA
  • Daniela ŠKOPCOVÁ

 

Fotogaléria