MATUŠOVIČOVÁ, Monika, doc. Ing., PhD.
- docentka
- Miestnosť 5D.42
- E-mailová adresa
- Telefón +421 2 6729 1571
102002 - Katedra marketingu
- Research Gate Profil:
- https://www.researchgate.net/profile/Monika-Matusovicova
- Konzultačné hodiny:
-
Štvrtok 12:00-13:30
- Pedagogická činnosť:
-
Výučba predmetov:
- Základy obchodu
- Marketing
- Interný a personálny marketing
- Manažment obchodnej firmy
- Manažment ľudských zdrojov
- Publikačná činnosť:
-
Matušovič, M., Matušovičová, M. (2010). Vplyv finančnej krízy na budúcnosť odvetvia kolektívneho investovania v Slovenskej republike. In Ekonomický časopis: časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting, roč. 58, č. 8, s. 769-782.
Matušovičová, M., Matušovič, D. (2019). Recovery of the European Asset Management Ten Years After the Financial Crisis. In Ekonomski pregled, vol. 70, no. 5, pp. 782-801.
Matušovičová, M. (2016). Marketing orientovaný na seniorov. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM.
Matušovičová, M. (2019). Segmentácia generácie 50+. In Acta Sting: recenzovaný vědecký časopis, č. 1, s. 66-79.
Matušovičová, M. (2020). Social Networks in Human Resources Management. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment: Proceedings from 20th International Joint Conference. Praha: Oeconomica Publishing House, University of Economics, pp. 150- 158.
- Vedecko-výskumná činnosť:
-
VEGA č. 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Dagmar Lesáková, CSc.
VEGA č. 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ, zodpovedná riešiteľka: prof. Ing. Viera Čihovská, PhD.
VEGA č. 1/0380/17 Ekonomická efektívnosť elektromobility v logistike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.
VEGA č. 1/0587/19 Možnosti a perspektívy využitia marketingu v prechodnom období na cirkulárnu ekonomiku v SR ako nový podnikateľský model, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Milan Oreský, PhD.
VEGA č. 1/0046/20 Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Ferdinad Daňo, PhD.