Termíny, potrebné dokumenty, návody:

1. ročník bakalárske štúdium - prezenčne

1.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program biznis a marketing

2.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program medzinárodné podnikanie

3.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti B107 - študijný program podnikanie v cestovnom ruchu a službách

4.9.2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti v nadštandardnej dĺžke štúdia

10. 9. 2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti OF opakovane prijatí na štúdium

Počas zápisu študent obdrží potvrdenie o návšteve školy a ISIC kartu.

4.9.2025 o 8:00 hod. - Úvodné prednášky pre prvákov v AULE EU v Bratislave.

Na zápis si každý študent prinesie:

  • písacie potreby,
  • preukaz totožnosti občiansky preukaz / cestovný pas,
  • úradne overenú kópiu maturitného vysvedčenia – ak ste ju nepredložili doposiaľ - k prijímaciemu konaniu 2025/2026
  • splnomocnenie úradne/notárom overené - ak zapisujete inú osobu,
  • Čestné vyhlásenie 2025 pre účely centrálneho registra študentov (vyplnené) – týka sa študentov 1. a 2. stupňa štúdia.

1. ročník inžinierske štúdium - prezenčne

1.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program marketingový a obchodný manažment (písm. A-K)

1.9.2025 o 9:30 hod. v miestnosti D111 - študijný program marketingový a obchodný manažment (písm. L-Ž)

2.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program manažment medzinárodného obchodu

3.9.2025 o 8:00 hod. v miestnosti D111 - študijný program manažment cestovnéh ruchu

10.9.2025  o 10:00 hod. - študijný program Marketing and Trade Management

4.9.2025 o 9:00 hod. v miestnosti 1B.09 (dekanát fakulty) - študenti v nadštandardnej dĺžke štúdia

Na zápis si každý študent prinesie:

  • písacie potreby,
  • preukaz totožnosti občiansky preukaz / cestovný pas,
  • úradne overenú kópiu nostrifikácie dosiahnutého vzdelania - ak ste absolvovali strednú školu v zahraničí (okrem ČR) a iba ak ste nepredložili doposiaľ - k prijímaciemu konaniu 2025/2026,
  • splnomocnenie úradne/notárom overené - ak zapisujete inú osobu,
  • Čestné vyhlásenie 2025 pre účely centrálneho registra študentov (vyplnené) – týka sa študentov 1. a 2. stupňa štúdia.

2., 3. a 5. ročník - elektronicky cez AiS2

1. - 3. 9. 2025 podľa manuálu Elektronický zápis študentov v akademickom roku 2025/2026

Študent si spraví elektronický zápis (potvrdí hodnotenia, uvedie zmenu v osobných údajoch, ak nastala). Po potvrdení elektronického zápisu študijnou referentkou si budú môcť od 9. 9. 2025 do 30. 9. 2025 vytlačiť potvrdenia:

  • potvrdenie o návšteve školy,
  • potvrdenie na rodinné prídavky.

Potvrdenia odporúčame vytlačiť si farebne.

 

V prípade akýchkoľvek problémov je potrebné kontaktovať príslušnú študijnú referentku.

Kontakt:

Mgr. Lívia Tunega, 1. ročník 1. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.12 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1104; 

Ing. Gabriela Kučerová, 2. a 3. ročník 1. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.09 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1186

Ing. Jana Határová, 1. a 2. ročník 2. stupňa štúdia, všetky študijné programy

Kontakt: miestnosť 1B.10 (dekanát fakulty);  +421 2 6729 1168; 

 

SOCIÁLNE A TEHOTENSKÉ ŠTIPENDIUM

Otázky ohľadom sociálnych a tehotenských štipendií je potrebné riešiť s Ing. Janou Stykovou 1B.25 (dekanát fakulty),  

MOTIVAČNÉ ŠTIPENDIUM

Otázky ohľadom motivačných štipendií je potrebné riešiť s doc. Ing. Jozefom Orgonášom, PhD., MBA, 1B.21(dekanát fakulty), 

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.