HANULÁKOVÁ, Eva, prof. Ing., PhD.

HANULÁKOVÁ, Eva, prof. Ing., PhD.

vedúca katedry

5D.34 +421 2 6729 1552
 
ORESKÝ, Milan, doc. Ing., PhD.

ORESKÝ, Milan, doc. Ing., PhD.

zástupca vedúcej katedry

5D.33 +421 2 6729 1558
 
KLEPOCHOVÁ, Dagmar, Ing., PhD.

KLEPOCHOVÁ, Dagmar, Ing., PhD.

tajomníčka katedry

5D.30 +421 2 6729 1578
 
JAROSSOVÁ, Malgorzata A., doc. Dr. Ing.

JAROSSOVÁ, Malgorzata A., doc. Dr. Ing.

vedúca oddelenia manažmentu obchodu a kvality katedry marketingu

5D.21 +421 2 6729 1548
 
OŽVOLDOVÁ, Katarína, Ing., PhD.

OŽVOLDOVÁ, Katarína, Ing., PhD.

vedúca oddelenia stratégií a inteligentných systémov v marketingu a podnikaní katedry marketingu

5D.22 +421 2 6729 1227
 

 

Sekretariát katedry

HLAVENOVÁ, Andrea, Ing.

HLAVENOVÁ, Andrea, Ing.

sekretárka

5D.36 +421 2 6729 1552

Katedra marketingu pripravuje odborníkov na marketing, obchod a podnikanie. Ponúka tri moderné, trendy, atraktívne, praktické a globálne študijné programy. V rámci študijného programu na prvom stupni podnikanie v obchode sa jeho absolventi naučia vytvárať životaschopné podnikateľské modely. Budú pripravení stať sa podnikateľmi, zamestnávateľmi alebo zamestnancami – špecialistami  v oblasti marketingu a obchodu. Absolventi druhého stupňa štúdia v študijnom programe marketingový a obchodný manažment si osvoja manažérske a poradenské zručnosti, bez ktorých sa manažéri v dnešnom online aj offline svete nezaobídu. Tento študijný program je možné študovať v slovenskom alebo anglickom jazyku. Na treťom stupni štúdia v študijnom programe marketingový a obchodný manažment si jeho absolventi tieto manažérske zručnosti rozšíria o bádateľské schopnosti. Využijú ich v rôznych atraktívnych smeroch akými sú moderné špičkové oblasti výskumu a praxe ako napríklad neuromarketing s využitím inteligentných systémov alebo poradenstvo v oblasti manažmentu a marketingu, ktoré je označované ako povolanie budúcnosti. Absolventi každého z uvedených študijných  programov nájdu uplatnenie u domácich aj zahraničných atraktívnych zamestnávateľov. Porozumejú tak slovenskému spotrebiteľovi ako aj zahraničnému konkurentovi.

Katedra marketingu veľmi pozorne sleduje všetky trendy zo sveta marketingu, obchodu a podnikania, ktoré overuje riešením domácich aj medzinárodných výskumných úloh a projektov. Veľmi úzko spolupracuje s uznávanými odborníkmi na oblasť spotrebiteľa, značky, inovácií, kvality, ľudských zdrojov či inteligentných systémov v marketingu, obchode a podnikaní. Venuje sa tiež témam cirkulárnej ekonomiky, elektromobility alebo spotrebiteľskej neurovedy a nanoneurovedy. Bohatá publikačná činnosť, ktorú katedra marketingu realizuje prispieva ku šíreniu týchto poznatkov v odbornej a vedeckej verejnosti doma a v zahraničí.

 

Najvýznamnejší partneri

  • COOP Jednota Slovensko, spotrebné družstvo
  • Lidl Slovenská republika, v. o. s.
  • CORE4 Advertising, spol. s r. o.
  • Budweiser Budvar SK
  • Effectix.com, s. r. o.
  • Heineken Slovensko, a. s.
  • PARTNERS GROUP SK a pod.