Centrum celoživotného vzdelávania Ekonomickej univerzity v Bratislave v spolupráci s Obchodnou fakultou úspešne ukončilo kurz Digital Marketing MasterClass. Program spájajúci teóriu s praxou pripravil účastníkov na výzvy digitálneho marketingu. Absolventi získali nielen cenné poznatky, ale aj osvedčenie potvrdzujúce ich odbornú pripravenosť v oblasti digitálnej stratégie a online reklamy.

Odborní garanti a špičkoví lektori

Za kvalitu kurzu zodpovedal garant doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA, odborník na marketing a digitálnu komunikáciu, Ing. Michael Šášky, PhD., špecialista na marketingové analýzy. Lektor Dano Vachuna, Head of Digital, priniesol praktické skúsenosti z oceňovaných kampaní. Účastníkom priblížil najnovšie trendy, využitie umelej inteligencie v reklame či efektívne nastavenie kampaní na sociálnych sieťach a v Google Ads.

Čo si o kurze myslia účastníci?

Ivan, e-commerce segment: “Výborný kurz kde som sa vedel sústrediť na konkrétne oblasti digitálu a ucelene si to refreshnúť a zosumarizovať a konkrétne si to nejak sekundárne aplikovať na moje potreby.”

 

Nikoletta, Slovnaft: “Organizačnú aj tematickú stránku kurzu hodnotím na výbornú. Oceňujem prezentáciu od osoby z praxe, získala som vďaka nej nové tipy ku tvorbe obsahu na sociálnych sieťach.”

 

Miroslava, A Class Studio: “Tento kurz nadmieru splnil moje očakávania a hoci sa v digitálnom marketingu ako samouk už nejakú dobu pohybujem, pri každej téme som sa dozvedela množstvo užitočných doplňujúcich informácií. Prezentácie boli profesionálne a zároveň pútavé. Chválim aj prednášajúcich, ktorí vychádzali z reálnych dát a množstva vlastných skúseností.“

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.