FRANCOVÁ, Zuzana, doc. Ing., PhD.

102002 - Katedra marketingu

docentka prodekanka pre vzdelávanie
Miestnosť 1B.13
E-mailová adresa
Telefón +421 2 6729 1169
LinkedIn Profil:
https://www.linkedin.com/in/zuzana-francová-99135099/
Konzultačné hodiny:

Streda 9:00-10:30

 

Pedagogická činnosť:

Výučba predmetov:

  • Marketing
  • Základy obchodu
  • CRM
Publikačná činnosť:

FRANCOVÁ, Zuzana [100 %, 5,44 AH]. Maloobchod ako súčasť obchodu so spotrebným tovarom. Recenzovali: Zdenka Musová, Peter Drábik. 1. vydání. Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2022. 136 s. [5,44 AH]. ISBN 978-80-88356-11-0.

[KOPANIČOVÁ, Janka [34 %] - KLEPOCHOVÁ, Dagmar [33 %] - FRANCOVÁ, Zuzana [33 %]]

Use of Netnography in Contemporary Marketing Research / Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová, Zuzana Francová. - VEGA 1/0505/22.

In: The Central European Business Review [elektronický zdroj]. - Praha : University of Economics Prague. - ISSN 1805-4862. - Vol. 11, no. 4 (2022), pp. 111-131.

JUHÁSZOVÁ, Zuzana - FRANCOVÁ, Zuzana. Marketing in health insurance companies. In Journal of East European Science and Research : Scientific Peer-Reviewed Journal. - Bratislava : European Institute for Development and Education. ISSN 1338-3302, 2017, vol. 8, no. 1, pp. 304-313.

FRANCOVÁ, Zuzana. Postoje spotrebiteľov k elektromobilite. In Postoj spotrebiteľov vo vzťahu k elektromobilite na trhu automobilov v Slovenskej republike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0046/20. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4761-1, s. 77-92.

FRANCOVÁ, Zuzana. Možnosti využitia marketingu v cirkulárnej ekonomike. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 5-16.

Vedecko-výskumná činnosť:

VEGA 1/0064/23 Výskum a modelovanie štandardov pre integrované manažérstvo a udržateľný rozvoj obchodných podnikov, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Milan Majerník,

VEGA 1/0354/22  Spotrebiteľská neuroveda – inovatívny prístup k optimalizácii udržateľného podnikateľského a marketingového výkonu na báze moderných inteligentných systémov, zodpovedný riešiteľ: prof. Ing. Eva  Hanuláková, PhD.

Revízia vnútorného systému zabezpečovania kvality na EU v Bratislave Číslo a grantová schéma projektu: 312011BFF7 OPLZ-PO1/2021/DOP/1.3.1-01, zodpovedný riešiteľ: doc. Ing. Jana Péliová, PhD.