SCB číslo: 36 (4/2016), ročník: 9

Obsah
Viera Čihovská
Internetový obchod a ochrana spotrebiteľa / Consumer Protection in the Area of E-commerce
Iveta Fodranová – Viera Kubičková
The Comparative Study of Cultural Differences of Slovak Inbound Tourists: A Need of Innovations
Martin Horváth
Charakteristika behaviorálnej ekonómie v procese globalizácie a nástupu novej ekonomiky / Characteristics of Behavioural Economics in the Process of Globalization and the Emergence of New Economy
Martin Hudec
Socio-Economic Convergence as a Necessary Precondition and Determinant of Societal Growth
Lujza Jurkovičová
Význam hodnotenia nových technológií a produktov ako súčasti nástrojov na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka / The Importance of Evaluating New Technologies and Products as Components in Creating a Marketing Multiple Customer Value
Lujza Jurkovičová - Natalya Kubiniy - Tamila Kosovilka - Viktoria Marhitich
The Signs and Priniciples of Goal Setting as a Specific Kind of Activity
Marta Karkalíková
Systémy manažérstva a význam ich auditovania / Management Systems and the Importance of their Auditing
Ivana Kravčáková Vozárová
The Current View on Redistribution of Subsidies in the Agricultural Sector in Slovakia
Marián Kropaj
Nový autorský zákon a rozvoj obchodu / The New Copyright Act and Trade Development
Barbora Paholková - Jozef Orgonáš – Soňa Ivanovičová – Eva Kováčová – Gabriela Kovárová – Zuzana Leskovská
Prozákaznícke myslenie zamestnancov ako atribút základných faktorov podnikania v MSP / Pro-customer Thinking of Employees as Attribute of Basic Factors of Entrepreneurship in SME
Dušan Steinhauser – Miroslava Čukanová
Vplyv transakčných nákladov vo vzťahu k outsourcingu a offshoringu na zisk vybraných akciových spoločnosti / Impact of Transaction Costs in Relation to Outsourcing and Offshoring on Profit of Selected Stock Companies
RECENZIE/BOOK REVIEWS
Pavol Kita
ČIHOVSKÁ, V. – MATUŠOVIČOVÁ, M. 2016. Obchodný manažment. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM. 268 s.