Obsah
Boris Baumgartner
Postavenie rozvojových krajín vo svetovom hospodárstve
Kateryna Buyar
The Improvement of HR-management as a Factor of Increasing of Companies’Competitiveness in the Labour Market
Dušan Holub – Ildikó Némethová
Theoretical and Legal Reflections on Securities Dispositions
Matej Horvat
Aktuálna právna úprava vyvodzovania zodpovednosti voči právnickým osobám
Malgorzata A. Jarossová
Nákupné správanie spotrebiteľov a ich postoje k biopotravinám, tradičným a funkčným potravinám
Elena Kašťáková
Odhalené komparatívne výhody Slovenska pri prenikaní na zahraničné trh
Ľubica Knošková – Alena Dudeková
Hodnotenie inovačnej výkonnosti Slovenska v kontexte Európskej únie
Tatiana Košútová
Príležitosti a predpoklady rozvoja politiky kvality v Slovenskej republike
Alica Lacková
Motívy a bariéry nákupu biopotravín na Slovensku
Júlia Lipianska – Peter Červenka
Vývojové etapy služieb informačných systémov
Zuzana Lukačovičová – Radka Benková
Uvádzanie nového produktu na trh energetických nápojov
Róbert Rehák – Soňa Dragúňová
Sociálno-ekonomický stav obyvateľstva vo vzťahu k zdraviu na Slovensku
Mária Veterníková
Zodpovednosť za škodu pri ochrane spotrebiteľa
RECENZIE
Viera Ružeková
KITTOVÁ, Z. a kol. 2014. Alternatívy vývoja európskej integrácie, Časť 1. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM. 341 s.
Obsah
Peter Baláž – Lukáš Harvánek
Možnosti spolupráce 16 krajín strednej a východnej Európy s Čínou a pozícia Slovenskej republiky
Alena Dudeková
Systém podpory domácich potravinárskych a poľnohospodárskych produktov
Dušan Holub
Evidencia cenných papierov
Elena Kašťáková - Dáša Bebiaková
Prehlbovanie vzájomnej zahraničnoobchodnej spolupráce Slovenska s Ukrajinou v období globálnych geopolitických zmien
Tatiana Košútová
Demografické východiská rozvoja regiónov a politiky kvality v Slovenskej republike
Zuzana Lukačovičová – Diana Vargová
Využitie sociálnych sietí v marketingu firiem
Róbert Rehák – Soňa Dragúňová
Sociálno-ekonomické determinanty vplyvu na zdravie v Slovenskej republike
Simona Škorvagová
Procesný a inovačný model internacionalizácie: Možnosti aplikácie pre malé a stredné firmy
Marina Yashina
The Economics of Happiness: Future or Reality in Russia?
Stanislav Zábojník – Andrej Hamara
Zahraničnoobchodné sankcie medzi EÚ a RF a ich vplyv na ekonomickú výkonnosť krajín EÚ11
Otília Zorkóciová – Lucia Vanková
Fenomén Corporate IQ – teoretické vymedzenie a možnosti hodnotenia jeho efektívnosti v praxi
Ľubica Zubaľová
Perspektívy a riziká rozvoja poľnohospodárstva v Afrike s akcentom na subsaharskú Afriku
RECENZIE
Alica Lacková
KNOŠKOVÁ, Ľ. 2015. Riadenie inovačných procesov. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM. 124 s.
Andrej Miklošík
RICHTEROVÁ, K. – KLEPOCHOVÁ, D. – KOPANIČOVÁ, J. – ŽÁK, Š. 2015. Spotrebiteľské správanie. Bratislava: SPRINT 2 s. r. o., 404 s.
Jozef Mlákay
KNOŠKOVÁ, Ľ. 2014. Manažment dizajnu. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 186 s.
Obsah
Boris Baumgartner
Niektoré špecifiká ekonomickej integrácie vybraných integračných zoskupení rozvojových krajín
Iveta Fodranová
Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu
Dušan Holub
Vydávanie, náležitosti a imobilizácia cenných papierov
Lujza Jurkovičová
Ohodnocovanie komerčného potenciálu nových produktov a technológií
Paulína Krnáčová – Lenka Kirnová
Regionálne produkty z pohľadu spotrebiteľov
Zuzana Kyseľová
Proces uvádzania nového produktu na trh - Zuzana Lukačovičová
Peter Pajonk – Katarína Plevová
Vnemový marketing – zmysly v podpore predaja
Dušan Steinhauser
Problematika korupcie a jej kultúrne aspekty na pozadí novej inštitucionálnej ekonomickej teórie ako jeden z faktorov vzniku krízových stavov
Václav Stříteský - Adriana Stránská - Peter Drábik
Crisis communication on Facebook
Andrea Vargová – Daniel Krajčík
Porovnanie vybraných indikátorov podnikateľského prostredia v rámci krajín V4 so zameraním na trh práce, vzdelávanie a inovácie
Otília Zorkóciová – Lucia Ďuranová
Business Excellence ako inovatívny nástroj zvyšovania výkonnosti a konkurencieschopnosti organizácií
RECENZIE
Kristína Drieniková
KAŠŤÁKOVÁ, E. – RUŽEKOVÁ, V. 2014. Operácie v zahraničnom obchode. Teória a prax (2. vydanie). Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 306 s.
Janka Kopaničová
ŽÁK. Š. 2014. Marketingový výskum v digitálnej ére. Bratislava: Vydavateľstvo EKONÓM, 132 s.
Strana 2 z 2