Marketingová koncepcia cestovného ruchu detí a mládeže je nový dokument, venovaný spoločensky mimoriadne významnému segmentu účastníkov cestovného ruchu v portfóliu Bratislavskej organizácie cestovného ruch (BTB). Myšlienka spracovať marketingovú koncepciu špecifikovanú pre segment detí a mládeže má svoje opodstatnenie.


Ide o segment dopytu účastníkov cestovného ruchu, ktorý je aktuálny pre Bratislavu v súčasnosti a perspektívny aj v budúcnosti. Životný cyklus detského a mládežníckeho účastníka cestovného ruchu – návštevníka Bratislavy vytvára podmienky pre jeho viacnásobný návrat. Prvú príležitosť pre návštevu hlavného mesta SR majú deti z rôznych krajov Slovenska často vďaka  organizovaným výletom alebo krátkodobým pobytom zo strany školy, rôznych združení a nadácií, prípadne sponzorských cestovných kancelárií lebo agentúr. Počet ďalších návštev detí a mládeže a spôsob ich organizácie je na jednej strane výsledkom záujmu reálneho dopytu a na druhej strane ide o výsledok špecifickej ponuky v Bratislave zameranej na insight tohto dopytu.

 

Publikácia dostupná na stiahnutie: Marketingová koncepcia cestovného ruchu detí a mládeže