„Pilotný projekt hodnotenia kvality - Metodika vyhodnocovania kvality podľa jednotlivých služieb cestovného ruchu pre BTB" je dielo, ktoré autorský tím spracoval v súlade so zadaním Bratislavskej organizácie cestovného ruchu.

 

Reflektuje spoločensky potrebné otázky kvality v poskytovaných službách cestovného ruchu v hl. meste SR Bratislava. Ide o dokument, ktorý má za úlohu poskytnúť všeobecnú analýzu hodnotenia kvality so špecifikáciou v podmienkach jednotlivých segmentov poskytovaných služieb cestovného ruchu.

Cieľom je vytvoriť systém pre každoročné vyhodnocovanie kvality služieb v inštitúciách, podnikoch, u prevádzkovateľoch služieb v jednotlivých kategóriách služieb. Dokument vychádza z vedeckej metodológie poznania služieb cestovného ruchu a prístupov ku vyhodnocovaniu kvality daných služieb. Vytvára predpoklady pre prepojenie dvoch stránok trhu služieb cestovného ruchu. Na jednej strane ide o zákazníka, spotrebiteľa, účastníka cestovného ruchu z pohľadu jeho spotrebných zvyklostí, očakávaní a akceptácie (resp. odmietnutie) poskytovanej kvality daných služieb. Na druhej strane ide o producentov, predstaviteľov ponuky služieb cestovného ruchu. Subjekty, ktoré na trhu cestovného ruchu v hl. meste SR vytvárajú ponuku, predávajú dané služby a zabezpečujú realizáciu spotreby daných služieb.

 

Publikácia Pilotný projekt hodnotenia kvality - Metodika vyhodnocovania kvality podľa jednotlivých služieb cestovného ruchu pre BTB je dostupná TU a na webstránke BTB: .https://www.visitbratislava.com/sk/media/strategia/