Aj tento školský rok sa na našej fakulte uskutočnil GROWUP event, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na ich kariérnu budúcnosť. Tento ročník priniesol tému budovania značky a jej úspešného rozbehnutia na sociálnych sieťach.

So svojimi poznatkami a skúsenosťami sa podelili špičkoví marketéri Michal Pastier a Rasťo Kiavčin. Obaja priniesli unikátne pohľady na budovanie brandu a kreatívny prístup k marketingu.  Zároveň študentom na reálnych príkladoch z praxe poukazovali na najčastejšie výzvy, problémy ale i mýty v danej oblasti.

GROWUP event priniesol nielen vzdelanie, ale aj príjemnú atmosféru. Počas networkingu sa študenti mohli osobne porozprávať s oboma hosťami a nadviazať kontakty, ktoré im môžu v budúcnosti pomôcť. Nechýbalo ani občerstvenie a súťaž, kde mali účastníci príležitosť vyhrať Žltú knihu budovania značky a získať zľavu na komunitu Digitálcov od Rasťa Kiavčina.

A čo nás čaká ďalej? GROWUP, ktorý je dobrovoľnou iniciatívou ambicióznych študentov (Natália Kohárová, Petra Kaššayová, Adam Hlásny, Samuel Jancík) má motiváciu pokračovať aj do budúcnosti. Cieľom eventov je poskytnúť študentom príležitosti, ktoré ich pripravia na praktické výzvy v oblasti marketingu. Sme presvedčení, že tento formát má veľký potenciál pomôcť budúcim marketérom z našej fakulty vstúpiť na trh práce s lepšou prípravou a sieťou kontaktov.

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.