Workshop mladej vedy sa konal dňa 8. 11. 2011 a bol zameraný na prezentáciu výstupov z aktuálne riešených výskumných projektov a aktivít z oblasti tvorby záverečných dizertačných prác študentov 3. stupňa štúdia na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave. Podujatie poskytlo priestor pre inšpiratívne stretnutie študentov s cieľom vzájomne poznať vedeckú prácu i ďalšie ambície vo vedeckom bádaní v zmysle rozvoja interdisciplinarity vedy na Obchodnej fakulte. Nosnými témami sa pritom stali medzinárodný cestovný ruch, on-line marketingové koncepcie, kvalita produktov, etické budovanie imidžu firmy a inovácie v službách. Workshop splnil ambíciu podnietenia vzniku partnerstiev vo výskumnej tvorbe mladých vedeckých pracovníkov Obchodnej fakulty.

 

Fotogaléria

 

Tlačová správa - Bratislava, 8.11.2011

Ekonomická univerzita v Bratislave za účelom šírenia pozitívneho povedomia a propagácie organizovaných verejných akcií, vyhotovuje obrazové a zvukové záznamy, ktoré zverejňuje na svojej webovej stránke. V prípade výhrad k zverejneným obrazovým a zvukovým záznamom si uplatňujte tieto výhrady písomne na e-mail: . Kompletné informácie k spracúvaniu osobných údajov tu.