Výstava odborných a vedeckých publikácií autorov Obchodnej fakulty vydaných v roku 2011 sa uskutočnila dňa 10. 10. 2011 v priestoroch dekanátu Obchodnej fakulty. Podujatie sprevádzali dve sprievodné podujatia – Slávnostné uvedenie vystavovaných publikácií do akademického života a tiež Prezentácia výstupov z vedeckej tvorby katedier Obchodnej fakulty. Vystavované boli nasledujúce diela v kategóriách:
Kategória monografie:
- Balhar V.: Marketing v procese globalizácie
- Dzurová, M., Fridrich, B., Korčoková, M., Mráziková, M.: Ochrana spotrebiteľa
- Lacková, A., Jurkovičová, L.: Systémové inžinierstvo kvality
- Litomerický J.: Makromarketing cestovného ruchu
- Michalová V.: Vedecká tvorba a vedecká komunikácia
Kategória vysokoškolské učebnice:
- Čihovská, V., Čihovský, M.: Európsky marketing
- Kačeňák I: Balenie tovaru
- Kita, P., Jurkovičová, L., Kováčová, N.: Zbierka úloh z marketingu pre stredné školy
- Sabo M: Obchodné právo pre ekonómov
Kategória skriptá
- Hvizdová, E.: Riadenie ľudských zdrojov v znalostnej ekonomike
- Oreský, M.: Nákup v podniku
- Pólya, A., Poláček, M., Škvarčeková, O.: Výpočtové nástroje programu MS Excel
Fotogaléria