Dňa 6.5.2014 sa uskutočnilo finálové kolo ŠVOČ Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. V tomto roku si Obchodná fakulta pripomína 45. výročie svojho založenia, a tak aj tento ročník bol do istej miery pamätný. Čestným predsedom komisie bola prof. Ing. Helena Strážovská, PhD., ktorá sa na vzniku a organizácii súťaže podieľala.
V kategórii študentov prvého stupňa štúdia bolo prezentovaných 13 prác a v kategórii študentov druhého stupňa štúdia bolo prezentovaných 6 prác. Komisia a tiež prítomní hostia konštatovali, že všetky prezentované práce boli na vysokej úrovni. Je potešiteľné, že študenti pristupujú k aktivitám, ktoré presahujú rámec ich povinností s takou zodpovednosťou a odhodlaním, aké preukázali na súťaži. Motiváciou pre študentov je aj morálne a finančné ocenenie najlepších prác.
V ročníku ŠVOČ akademického roka 2013/2014 sa na popredných miestach umiestnili títo študenti:
Za I. stupeň štúdia:
- miesto získal študent 1. roč. štúdia Marek ZELENIAK s témou práce „SMART: Návrh nástroja na neustále zlepšovanie udržateľných podnikateľských aktivít“, vedúcou práce bola Ing. Mária Vasiľová, PhD.,
- miesto získali študentky 1. roč. štúdia Bibiána SOTÁKOVÁ a Karina ZUŠŤÁKOVÁ so spoločnou témou práce „Ako Power Coffe „nakopla“ študentov na OF“, vedúcou práce bola Ing. Katarína Chomová, PhD.,
- miesto získala študentka 2. roč. štúdia Lucia KOVÁČIKOVÁ s témou práce „Ukazovateľ zahraničného obchodu „Trade in Value Added (TiVA)““, vedúcim práce bol Ing. Stanislav Zábojník, PhD.
Za II. stupeň štúdia:
- miesto získali študentky 1. roč. štúdia Bc. Eva BUČÁNYOVÁ, Bc. Simona FANČOVIČOVÁ, Bc. Veronika FANDLOVÁ a Bc. Zdenka FÁBEROVÁ so spoločnou témou práce „Návrh produktu Moja karta“, vedúcou práce bola Ing. Ľubica Knošková, PhD.,
- miesto získal študent 2. roč. štúdia Bc. Martin DANYS s témou práce „Affiliate portál“, vedúcim práce bol Ing. Jamal Hasan, PhD.,
- miesto získali študentky 1. roč. štúdia Bc. Zuzana KONRÁDOVÁ, Bc. Lucia KOŠÍKOVÁ, Bc. Nikola KOVAČOVICOVÁ, Bc. Dagmar KRAUSOVÁ a Bc. Gabriela KRIŽANOVÁ so spoločnou témou práce „Marketingový prieskum – spoločnosť Slovenské pramene a žriedla, a.s.“, vedúcim práce bol Ing. Peter Filo, PhD.
Fotogaléria