V utorok 1. decembra 2015 sa uskutočnil prvý ročník Vianočnej univerzity, ktorý pripravili v rámci svojich predmetov a programu Talentway študenti Obchodnej fakulty.
Obchodná fakulta ožila vianočným duchom a prekvapila nielen účastníkov z radu študentov a učiteľov, ale i samotných organizátorov. Nimi boli hlavne študenti prvého ročníka predmetu marketing, ktorí sa vďaka príprave vianočného podujatia naučili ako robiť marketing v praxi, to znamená od zistenia potrieb zákazníka, marketingového výskumu, marketingovej kampane až po samotné realizovanie podujatia. To, že to prváci zvládli, svedčí nielen vysoký počet návštevníkov, ale aj zisky z predaja, ktoré boli pre mnohých ich prvými zárobkami. Návštevníci si mohli okrem nákupu darčekov pochutiť na vianočných dobrotách či pripiť s vianočným punčom.
K projektu sa pridali aj študenti štvrtého ročníka predmetu inovačný manažment, ktorí prezentovali výsledky semestrálnych projektov pre partnerov z praxe, ako napríklad značky Bikonur, Mommina, Marsen či spoločnosť Lidl.
Program Vianočnej univerzity bol rovnako bohatý ako stánky študentov. O otvorenie trhov a rozsvietenie stromčeka sa postaral dekan Obchodnej fakulty Štefan Žák, ktorý vysoko ocenil a privítal aktivitu študentov a poďakoval tvorcom Vianočnej univerzity Kataríne Chomovej a Petrovi Filovi za skvelú organizáciu celej akcie. O zábavu sa ďalej postarala roková skupina Paradox či latino a break dance tanečníci.
Kontakt pre ďalšie informácie